Tough cookie Skrevet 14. november 2021 #1 Skrevet 14. november 2021 (endret) Satt på en liten flyplass på Vestlandet på torsdag, og foran meg satt det 3 forretningsmenn i begynnelsen av 30 årene. Den ene var på Tinder tror jeg, han holdt iallfall på å sjekke damer på mobilen. Han så på bildet av ei dame et par sekund, for så å skrive: "Pule i kveld?" Dette gjentok han i forrykende tempo til sikkert 3-5 forskjellige damer... Måtte snu meg vekk så han ikke så at jeg spionerte på han. 😃 Er dette vanlig? Endret 14. november 2021 av Tough cookie 6
Silva Pluvialis Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 (endret) Sikkert vanlig for de som bare er ute etter et ligg. De bruker jo ofte Tinder for å få kontakt med damer. Endret 14. november 2021 av Gjenferdet 5
Tough cookie Skrevet 14. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2021 Gjenferdet skrev (3 minutter siden): Sikkert vanlig for de som bare er ute etter et ligg. De bruker jo ofte Tinder for å få kontakt med damer. Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da?
Silva Pluvialis Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (Akkurat nå): Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da? Eller one night stand? 16
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Gjenferdet skrev (Akkurat nå): Eller one night stand? Enig, er jo en ons. Er jo ikke prostitusjon når begge parter er med frivillig uten betaling. Opplevde nå og da at menn skrev så direkte på tinder den gangen jeg var der, men det var fåtallet. Og da skrev jeg bare høflig tilbake at jeg er på jakt etter mer enn bare sex. Anonymkode: f8d59...aa3 3
Østkantgutt1913 Skrevet 14. november 2021 #6 Skrevet 14. november 2021 Han virka like umoden som en 12 åring 11
Tough cookie Skrevet 14. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Enig, er jo en ons. Er jo ikke prostitusjon når begge parter er med frivillig uten betaling. Opplevde nå og da at menn skrev så direkte på tinder den gangen jeg var der, men det var fåtallet. Og da skrev jeg bare høflig tilbake at jeg er på jakt etter mer enn bare sex. Anonymkode: f8d59...aa3 Det som var vittig var jo at han skrev ikke "hei" engang først.. 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Frekt av deg å tyvtitte, å innvadere hans privatliv på den måten. Anonymkode: d4f91...3cf 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 Var han kjekk? Anonymkode: 6047c...bbd
Tough cookie Skrevet 14. november 2021 Forfatter #10 Skrevet 14. november 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Frekt av deg å tyvtitte, å innvadere hans privatliv på den måten. Anonymkode: d4f91...3cf Han satt på en barstol en halv meter foran meg, og jeg stod bak han i kø. Han holdt mobilen opp sånn at det var umulig å ikke se hva han holdt på med. Dette var en fullstappet liten flyplass Endret 14. november 2021 av Tough cookie 4
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Er enkelte menn som behandler damer som prostituerte ja. Fått noen sånne meldinger på Tinder men kan ikke se for meg at det funker for noen. Har spurt flere om den strategien noen gang har funka og de svarer som regel "Nei men skader ikke å prøve da" eller noe i den duren. Det sier sitt om hvor lav IQ disse mennene har Anonymkode: 24bbc...c20 10
Tough cookie Skrevet 14. november 2021 Forfatter #12 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var han kjekk? Anonymkode: 6047c...bbd Ikke min type utseendemessig, og hadde han vært pen hadde han tapt seg pga meldingene han sendte ut. Jeg blir ikke sjarmert av å få tilsendt en sånn direkte melding 4
Tough cookie Skrevet 14. november 2021 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er enkelte menn som behandler damer som prostituerte ja. Fått noen sånne meldinger på Tinder men kan ikke se for meg at det funker for noen. Har spurt flere om den strategien noen gang har funka og de svarer som regel "Nei men skader ikke å prøve da" eller noe i den duren. Det sier sitt om hvor lav IQ disse mennene har Anonymkode: 24bbc...c20 Helt enig!
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #15 Skrevet 14. november 2021 Han har sikkert gått på BI. Etter og ha gått der er det rett på sak. Anonymkode: f785a...ebe
Miranda Bailey Skrevet 14. november 2021 #16 Skrevet 14. november 2021 Tough cookie skrev (2 timer siden): Det er jo egentlig prostitusjon uten betaling da? Måtte le litt når jeg leste dette. Hele definisjonen på ordet prostitusjon er jo nettopp at det er betaling involvert. 10
Gjest Smeltemann Skrevet 14. november 2021 #17 Skrevet 14. november 2021 Ok måte å gjæære det på da, man får et svar. Det handler om at to mennesker får kose seg .
Bamseklemmer Skrevet 14. november 2021 #18 Skrevet 14. november 2021 (endret) Tough cookie skrev (4 timer siden): Satt på en liten flyplass på Vestlandet på torsdag, og foran meg satt det 3 forretningsmenn i begynnelsen av 30 årene. Den ene var på Tinder tror jeg, han holdt iallfall på å sjekke damer på mobilen. Han så på bildet av ei dame et par sekund, for så å skrive: "Pule i kveld?" Dette gjentok han i forrykende tempo til sikkert 3-5 forskjellige damer... Måtte snu meg vekk så han ikke så at jeg spionerte på han. 😃 Er dette vanlig? Så litt merkelig ut ja... men det kan jo også være noen han kjenner fra før? Ikke alle som trenger å gå rundt grøten, hvis begge er ute etter en kjappis. Er han ute etter et forhold med ei slik melding, graver han nok bare sin egen grav. Er Tinder forbeholdt kun til forhold eller sex? Eller vet vi hva det står i bioen til disse kvinnene? Endret 14. november 2021 av Bamseklemmer 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #19 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han har sikkert gått på BI. Etter og ha gått der er det rett på sak. Anonymkode: f785a...ebe Ja, siden absolutt alle på BI er slik og ingen andre. Logisk. Anonymkode: 051c6...1e7 1
Elidaa Skrevet 14. november 2021 #20 Skrevet 14. november 2021 Han er kanskje en usjarmerende fyr.. men må si at jeg foretrekker en ærlig usjarmerende fyr som går rett på sak angående hva han er ute etter over en som på innsiden er like usjarmerende, men later som noe annet.. Det er mange som er slik. Han der prøvde iallfall ikke late som noenting, å det er egentlig veldig bra det synes jeg. Folk er forskjellige. Uærlige folk er de værste uansett. Han der vet du iallefall hvor du har. Da kunne jeg lett bare svart at nei da er vi nok ikke en match. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå