Gå til innhold

Den store Dårlig humor-tråden

Gjest Lunaris

Anbefalte innlegg

Gjest Adobyen
Cid skrev (Akkurat nå):

Ah en god nabo 😄 

Han var lei av sengebråket til naboene over, så han kom med oljekanna for å smøre fjærene i senga 🤣😂. Det var nok ikke så godt lydisolert mellom etasjene.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Adobyen

Her kommer enda en litt fjollete damevits. Unnskyld damer, det kunne likegodt handlet om menn 😂

Elektriker til kona i huset:- Skal det være lavspent eller høyspent her?- Jeg tenker vi tar høyspent, så slipper vi å snuble i alle ledningene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Kjærringa satt skrevs over stråleovn då mannen kom heim. "Kofførr sett du sånn",sa han. "Jo, førr æ har betalt strømregninga og nu tørke æ kvitteringa!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

🎄Det er kun 117 dager igjen til Julaften! Og enda er ikke Julebrusen og marsipanen kommet på plass i butikkene, fortvilende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Annonse

Tre kjerringer pratet om mennene sine og den første sa: "For å få ham i humør til natta gir jeg han et egg. "For lite," sa den andre, "jeg gir han to egg." "Holder ikke," sa den tredje, "jeg gir han like godt hele høna!" 🥴🙄😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selger nå en økologisk medaljong som både varmer og metter! Medaljongen er av saktevoksende dvergfuru, anhenget er laget av spaghetti fra Italia. Inkluderer også fyrstikker og opptenningsbrikke. 
Pris kun kr. 3.999,-

F100948A-B9A9-47B1-8FE6-D80B4431076A.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...