Anomo Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 (endret) Har vondt i halsen, piggtrådfølelse når jeg svelger og hovne lymfeknuter. Beklager på forhånd for EKKELT bilde(!)?,men ser dette ut som halsbetennelse? Evt hva annet? Endret 14. november 2021 av Anomo
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Du er mann ? Kan ikke se utifra bildet om det er halsbetennelse. Du må ta crp for å finne ut om det er virus eller betennelse. Anonymkode: 7eeca...db6
Anomo Skrevet 14. november 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2021 Nei er ikke mann, hvordan det? 😳😅 Skjønner at det er vanskelig å vurdere kun ut fra et bilde, men tenkte kanskje at det var noen som kunne kjenne seg/det igjen
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #4 Skrevet 14. november 2021 Synes det så veldig betent ut så noe er det iallfall. Ser ikke noe som tyder på at du er mann da... 😄 Anonymkode: 90b56...ea6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #5 Skrevet 14. november 2021 Anomo skrev (24 minutter siden): Nei er ikke mann, hvordan det? 😳😅 Skjønner at det er vanskelig å vurdere kun ut fra et bilde, men tenkte kanskje at det var noen som kunne kjenne seg/det igjen Jeg syntes at svelget ditt så maskulint ut Anonymkode: 7eeca...db6
Anomo Skrevet 14. november 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Synes det så veldig betent ut så noe er det iallfall. Ser ikke noe som tyder på at du er mann da... 😄 Anonymkode: 90b56...ea6 Takk for svar! Janei, jeg vet heller ikke hva som tyder på et mandig svelg 🤷♀️😂
Anomo Skrevet 14. november 2021 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg syntes at svelget ditt så maskulint ut Anonymkode: 7eeca...db6 Jøss! Velger å tro det er fordi det ser «røft» ut 😂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå