AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Lurer på om det finnes andre der ute, som har opplevd å bli så fastlåst at man rett og slett sliter med å komme seg ut av døra. Anonymkode: cdb96...c6c 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Ja, jeg har opplevd det. Synes det var skremmende. Prøvde å fokusere på å komme neg i aktivitet - uansett hva det var, bare ta oppvasken eller noe, for å komme it av det moduset. Farlig å bli for lenge stillesittende, da kan man bli lammet. Sunn mat, søvn, variasjon, fokus på andre ting enn meg selv hjalp. Anonymkode: 7a1fb...8cb 3
Lea Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Ja. Dørstokkmila er lang. Vanskelig å komme meg ut. Er bare ute med hunden ellers er jeg hjemme alene med angst. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Takk for svar! Det føles så forferdelig håpløst. vondt å være i det. Anonymkode: cdb96...c6c
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Ja, jeg. Kommer meg ut kanskje 1-2 ganger i uka. Men det er kun for å handle mat. Det er flaut og vondt. Har ingen venner. Prøvde å ringe kommunepsykiatrien for å høre om jeg kunne fått litt hjelp men den samtalen var så ubehagelig og rar at jeg bare ga det opp. Anonymkode: c66fb...ced 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #7 Skrevet 14. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, jeg. Kommer meg ut kanskje 1-2 ganger i uka. Men det er kun for å handle mat. Det er flaut og vondt. Har ingen venner. Prøvde å ringe kommunepsykiatrien for å høre om jeg kunne fått litt hjelp men den samtalen var så ubehagelig og rar at jeg bare ga det opp. Anonymkode: c66fb...ced Skjønner deg godt, slike samtaler kan være «rare» både fordi de spør om mye og ikke alltid man føler seg forstått. Men ikke gi opp fordet - prøv på nytt - kanskje noen andre møter deg bedre. Prøv å tenk at det kan være grunner du ikke forstår der og da som er årsaken til at samtalen virker rar. Prøv å vær tillitsfull samtidig som du er tydelig på hva du trenger så vil du nå gjennom! Anonymkode: 7a1fb...8cb
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #8 Skrevet 14. november 2021 Ja har ingen venner pga dette. Anonymkode: 0371f...fa9
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #9 Skrevet 14. november 2021 20 hours ago, AnonymBruker said: Ja, jeg. Kommer meg ut kanskje 1-2 ganger i uka. Men det er kun for å handle mat. Det er flaut og vondt. Har ingen venner. Prøvde å ringe kommunepsykiatrien for å høre om jeg kunne fått litt hjelp men den samtalen var så ubehagelig og rar at jeg bare ga det opp. Anonymkode: c66fb...ced Wow, du er flink som kommer deg ut to ganger pr uke Jeg handler kun via nett. Sikkert 2år siden jeg gikk lengre enn en halvtime. Takk for svar Anonymkode: cdb96...c6c
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #10 Skrevet 14. november 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Ja har ingen venner pga dette. Anonymkode: 0371f...fa9 Anonymkode: cdb96...c6c
C8H10N4O2 Skrevet 14. november 2021 #11 Skrevet 14. november 2021 Jeg er sjelden ute på egenhånd, men er gjerne ute sammen med kona. Har en hobby ute av huset en gang i uka, og sliter nok med å komme meg dit. Ellers har jeg nylig start opp i det kommunale psykiske helsetilbudet, og går en god runde sammen med sykepleier mens vi snakker. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå