AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Hei! Nå har det seg slik at jeg har blitt nødt til å slutte med antiperspirant på grunn av svettekjertler som tetter seg igjen. Det er ekstremt ubehagelig og løsningen er å la huden få slippe ut det den vil. Selv om det er naturlig, så er det en overgang for meg som har brukt antiperspirant siden jeg var tenåring. Akkurat nå bruker jeg en helt ordinær deodorant uten aluminiumssalter, men føler egentlig jeg likegodt kunne smurt meg med fuktighetskrem og parfyme. Jeg fortsetter selvfølgelig med normal hygiene og er ekstra nøye på å vaske meg godt under armene daglig. Likevel blir jeg redd for at jeg skal begynne å lukte ekkelt i løpet av dagen, selv om jeg egentlig ikke har særlig sterk svettelukt. Særlig på jobb. Har noen tips og triks for å forsikre meg mot lukt? Eventuelt en god deodorant? Anonymkode: c38e3...898
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Sikker bare du som legger merke til det. Anonymkode: e5382...2bd
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Jeg bruker glykolsyre (AHA) under armene i stedet for deodorant😊 Anonymkode: 4435f...9c1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Friske mennesker som vasker seg hver dag - og som ikke har tungt fysisk arbeid - utvikler svært sjeldent svettelukt i løpet av dagen. Anonymkode: a3ebb...062 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå