Gå til innhold

Hodepine av varmeovn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg får alltid hodepine av varmeovner (bruker en oljeovn nå), og lurer på om dette er et vanlig problem? Finnes det en type varmeovn som er bedre å bruke mtp luftkvalitet?

Anonymkode: 0d513...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen reagerer på svidd støv. Det kan komme fra ovner med høy temperatur på overflaten. 

• Liker 1
Skrevet

Har pleid å kjøpe ovner av type "miljøovn", skal ikke brenne støv og være bedre for innemiljøet.

Anonymkode: 07309...5ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

(bruker en oljeovn nå),

Jeg får også hodepine av sånne frittstående oljeovner, og nevrologen jeg går til for hodepineplagene mine sa at det er normalt. Jeg tåler panelovner helt fint, er kun sånne oljeovner. Vet ikke om det er noen stoffer tilsatt sånn at oljen ikke skal harskne? Mulig det er noe sånt vi reagerer på, jeg vet ikke. Men kvitt deg med oljeovnen, og få deg heller varmepumpe eller panelovn. 

Anonymkode: 5524a...ea7

Skrevet

Stråleovner synes jeg er best.

Anonymkode: 422f7...f0b

Skrevet

Jeg får alltid hodepine om det blir for varmt. Har du den kanskje litt høyt på?

Skrevet (endret)

Jeg får også hodepine av varmeovn. Liker sommeren best fordi da kan jeg ha vinduet åpent døgnet rundt og da får jeg ikke hodepine. 🙈

Endret av Lea
Skrevet

Har alltid ovnen på relativt lav varme, men hodepinen kommer likevel. Får nok kanskje prøve en annen type ovn som heller ikke brenner støv og se om det blir bedre 🙂

Anonymkode: 0d513...d54

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...