AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Før hadde jeg melkehvit utflod som luktet rent og syrlig. De siste to årene har den vært gul og lukter mer ubehagelig. Det lukter ikke fisk, men det lukter ekkelt nok til at det lukter vondt i trusa og bukser/ eventuelt i truseinnlegg når jeg bruker det. Er det noen som har hatt samme problemet? Det oppstod etter en abort jeg tok så jeg trodde først det var pga hormonendringer men det har ikke endret seg. Anonymkode: 2a01a...405
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #2 Skrevet 13. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Før hadde jeg melkehvit utflod som luktet rent og syrlig. De siste to årene har den vært gul og lukter mer ubehagelig. Det lukter ikke fisk, men det lukter ekkelt nok til at det lukter vondt i trusa og bukser/ eventuelt i truseinnlegg når jeg bruker det. Er det noen som har hatt samme problemet? Det oppstod etter en abort jeg tok så jeg trodde først det var pga hormonendringer men det har ikke endret seg. Anonymkode: 2a01a...405 Altså det kan godt hende graviditet eller abort ikke endrer utflod. Men jeg trodde det kunne ha en sammenheng. Anonymkode: 2a01a...405
urenluren Skrevet 13. november 2021 #3 Skrevet 13. november 2021 Har du satt in spiral? Det kan endre utfloden litt. Ellers ville jeg kanskje tatt en tur til legen. Det er jo litt sjenerende, og kan hende det finnes en enkel løsning på porblemet, slik som en kur eller liknende. Hvis du syntes det er flaut finnes det reseptfrie kremer osv. på apoteket for ubalanse i underlivet.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #4 Skrevet 13. november 2021 Hvorfor i all verden har du ikke tatt dette opp med lege? Gul og illeluktende utflod er ikke normalt. Anonymkode: b4eb7...348
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 12 minutter siden, urenluren said: Har du satt in spiral? Det kan endre utfloden litt. Ellers ville jeg kanskje tatt en tur til legen. Det er jo litt sjenerende, og kan hende det finnes en enkel løsning på porblemet, slik som en kur eller liknende. Hvis du syntes det er flaut finnes det reseptfrie kremer osv. på apoteket for ubalanse i underlivet. Takk for svar😊 Jeg har ikke satt inn spiral. Jeg skal ta en tur til legen. Anonymkode: 2a01a...405
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor i all verden har du ikke tatt dette opp med lege? Gul og illeluktende utflod er ikke normalt. Anonymkode: b4eb7...348 Jeg tenkte det kanskje var normalt, og går veldig sjelden til legen. Men nå har det vart så lenge at jeg tenker det er på tide ja. Anonymkode: 2a01a...405
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Jeg tenkte det kanskje var normalt, og går veldig sjelden til legen. Men nå har det vart så lenge at jeg tenker det er på tide ja. Anonymkode: 2a01a...405 Fint å høre Anonymkode: b4eb7...348
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå