Females Skrevet 13. november 2021 #1 Skrevet 13. november 2021 Hei. Jente fyller 15 i desember og har enda ikke fått menstruasjon. Brystene mine har vokst pittelitt. Jeg klarer ikke snakke med mamma og venninner om dette. Føler meg som jeg ikke er normal. Kan noen hjelpe meg med erfaringer om sen pubertet som jeg har??? For alder er mine pupper også små. ❤️❤️
Gjest Skrevet 14. november 2021 #2 Skrevet 14. november 2021 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette, og flyttes samtidig til kropp og helse da spørsmålet er mer passende der, samt aldersgrense på seksualitetsforumet. Anki, mod
AnonymBruker Skrevet 14. november 2021 #3 Skrevet 14. november 2021 Du er HELT normal! ❤️ Jeg var seint ute med alt, noen som igrunn passet meg veldig fint... Men husker jeg misunnet venninner som hadde store pupper, men når sant skal sies så fikk jeg aldri store pupper 😂 Noen får store og andre får små, sånn er det bare. Men jeg vil anbefale deg å prate med Helssykepleier på skolen om temaet, de kan hjelpe med alt du tenker på. Skjønner godt at det er flaut å snakke om med mamma og venninner. Anonymkode: 9534b...884 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå