Gå til innhold

Kvinner, les og lær..

Fremhevede innlegg

Skrevet

...av kommentarene. Ikke den virkelighetsfjerne artikkelen til "feministen" som har skrevet den😏

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/z79xXb/kvinne-kjenn-din-markedsverdi

Anonymkode: 09a84...913

Videoannonse
Annonse
Gjest Elder Millennial
Skrevet

✍️….. 🙄…. Eh… 

Skrevet

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz 

Anonymkode: 848c5...896

• Liker 2
Skrevet

Alle vet jo at det er de verste kvinnehaterne som henger i kommentarfeltene rundt omkring, så hvorfor skal jeg gidde å høre på dem? De er jo ikke representative for menn flest.

Anonymkode: 80f3f...67f

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle vet jo at det er de verste kvinnehaterne som henger i kommentarfeltene rundt omkring, så hvorfor skal jeg gidde å høre på dem? De er jo ikke representative for menn flest.

Anonymkode: 80f3f...67f

Jeg er overrasket over at kvinner gidder å henge her inne til og med, for det er jo de samme mannfolkene her som har overtatt og forpestet hele forumet. 

Registrerte meg for noen dager siden for å stille et spørsmål om bolig, og det er ikke mange dager til jeg gidder her inne. Det er mildt sagt psykelig hvordan mennene er her inne 

Skjønner ikke at noen hører på de eller gidder å gi de oppmerksomhet. Alle trådene deres og kommentarene deres bør bare ignoreres for det er åpenbart at forumet og kommentarfelt er eneste måten deres å få oppmerksomhet fra kvinner på som de så desperat og hatefullt søker. 

• Liker 5
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er overrasket over at kvinner gidder å henge her inne til og med, for det er jo de samme mannfolkene her som har overtatt og forpestet hele forumet. 

Registrerte meg for noen dager siden for å stille et spørsmål om bolig, og det er ikke mange dager til jeg gidder her inne. Det er mildt sagt psykelig hvordan mennene er her inne 

Skjønner ikke at noen hører på de eller gidder å gi de oppmerksomhet. Alle trådene deres og kommentarene deres bør bare ignoreres for det er åpenbart at forumet og kommentarfelt er eneste måten deres å få oppmerksomhet fra kvinner på som de så desperat og hatefullt søker. 

For hver irriterende mann her inne finner du 20 kvinner som oppfører seg minst like ille. Det er mitt det med å se kvisten i en annens øye, men ikke bjelken i ditt eget. Dette forumet er jo et eneste stort ekkokammer for å klage over menn og hate på vakre og attraktive kvinner. 

Anonymkode: 109c6...62d

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva i all verden er det du har lest da. Dette forumet overrennes i hovedsak a psykotiske kvinner som skriker om voldtekstkultur eller menn som ghoster dem av innlyende grunner. Jenter som ikke tåler at en mann kunne tenkt seg å spørre om anal, mens de selv helst foretrekker omskjært penis og sleeve oppå der igjen. Også kaller du menn her inne psykelige LOL

Anonymkode: 392db...5f4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Å herregud. Du trenger virkelig en realitetsorientering. Det er jo totalt omvendt. Kvinner her flokker seg sammen som en pest og slakter absolutt alle menn..som om de tror at ingen er bra nok for dem. Det er faktisk så brutalt her at nesten ingen menn lenger tør å si noe, eller i det hele tatt vet hvordan han skal formulere seg så han ikke blir møtt med et totalt angrep. 

For øvrig så morer jeg meg litt over artikkelen om at kvinner må kjenne sin markedsverdi når de kommer litt oppi årene. Det er altfor mange kvinner i dette landet som tror de kan velge en kjæreste fra øverste hylle. Men så etterhvert så finner de ut at de blir lurt, de blir skadet og lurer på hva som er galt og ingen er plutselig bra nok. De fortsetter å lete i en evighet og tror selv at de fortjener kun det beste.. For det er jo feminismen og mødrene som har lært de det.

Uansett hvor mye logikk en mann prøver å komme med her så blir han bare latterliggjort. 

Anonymkode: 30d41...577

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Enig. Jeg innså dette nå. Eller jeg har tenkt det lenge, men nå er det dråpen. Enda en av disse forbanna trådene. Se for deg en omvendt situasjon. Et manneforum. Også kommer det en håndfull drittkvinner inn for å si at mannfolka er stygge hvis de ikke gjør sånn og sånn, har lav markedsverdi, prøver å overbevise de eldste mannfolka om at de har gått ut på dato, og at kvinner bare ligger og fingrer til tenåringsgutter. De er så deilige og har så fin hud. Og så en liten tirade om at mennene på forumet er så irrasjonelle og emosjonelle, mens de selv skryter av at de er SÅ LOGISKE OG RASJONELLE og så litt likes og high five gutta. De spammer forumet med bæsj og tror de er genier. Ha det bra, KG, og god bedring.

Anonymkode: 6b980...8ca

• Liker 1
Skrevet

Enda en kjønnskamptråd....😂😂🤩..Nei nå tror jeg pinadø jeg legger meg og sover likevel...natta...🌹

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

...av kommentarene. Ikke den virkelighetsfjerne artikkelen til "feministen" som har skrevet den😏

https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/z79xXb/kvinne-kjenn-din-markedsverdi

Anonymkode: 09a84...913

Attraktive kvinner har høyere markedsverdi i ung alder.

Attraktive menn har høyere markedsverdi senere i livet.

Ingenting urettferdig her… men klages skal det selvsagt.

Endret av ClausSaus
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...