Honey Dew Skrevet 16. november 2021 #61 Skrevet 16. november 2021 Hvorfor skal du reise? Spark han på hodet og ræven ut og aldri slipp han inn igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #62 Skrevet 16. november 2021 Hei ts, jeg er stolt av deg som har tatt valget om å skille dere. Ikke tenk på hva bygda kommer til å lure på, du har gjort det riktige. Du skriver at du har få venninner men jeg er helt sikker på at du kan få deg gode venninner og omgangskrets å støtte deg på via dette forumet, mange her som sikkert bor i ditt området. Ellers er det veldig mange som bruker Venninner og Hey Girl gruppene på facebook til å få venner. Du trenger oppegående mennesker rundt deg nå. Jeg ser du skriver at han er en god far og det kan godt hende det på det praktiske, men moralsk, hva tror du datteren ville sagt om at pappa filmet kvinner på do og i dusjen i skjul, og er det det man vil lære en sønn at er greit å gjøre? Han er ikke en god far..! Det må være sjokkerende for deg å oppdage dette her og smertefullt å bryte etter så mange år sammen, men prøv å se på det som at nå har masken hans fallt og hans virkelig seg blitt synlig og det er ikke den du en gang elsket, dette er en overgriper. Anonymkode: 9d3d9...953 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå