AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Hva er best av dittgavekort og universal presentkort? Anonymkode: 2b8a1...d7a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Helst ingen av delene. Gi kontanter Anonymkode: 94db8...d4b 4
Gjest rampenissen72 Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Ingen av delene. Kan like gjerne brenne pengene. Gavekort har en tendens til å glemmes av å aldri bli brukt. Derfor det er en gullgruve for bedriftene.
Pachka Sigaret Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 1 hour ago, rampenissen72 said: Ingen av delene. Kan like gjerne brenne pengene. Gavekort har en tendens til å glemmes av å aldri bli brukt. Derfor det er en gullgruve for bedriftene. Det er vinn-vinn for bedriften. Som regel så må du bruke mer penger for å kjøpe det du vil ha, og kortet resulterer jo i et salg! Og så hvis den ikke brukes, så tjener de jo på det uansett. Hvis jeg skal argumentere for gavekortet, så er det at man har mye lettere å tenke at gaven er fra personen når du bruker kortet på tingen. Med kontakter blir det vanskelig å assosiere tingen med pengene du har fått.
Gjest Blondie65 Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Jeg kjenner ikke universal presentkort sine betingelser. Ditt gavekort kan brukes på Olav Thon sine hoteller, restauranter og kjøpesentre over hele landet, det er ikke gebyr for å bruke det for mottakeren. Eksempler på kjøpesenter er Lagunen i Bergen eller Arkaden i Oslo. Kortet gjelder også på Amfi sentrene i hele landet. Jeg har brukt dette en del som gavekort og premier i jobbsammenheng.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Helst ingen av delene. Gi kontanter Anonymkode: 94db8...d4b Jeg liker ikke å bare gi kontanter, blir lite personlig. Liker å gi noe personlig. Penger får de fra andre uansett rampenissen72 skrev (13 timer siden): Ingen av delene. Kan like gjerne brenne pengene. Gavekort har en tendens til å glemmes av å aldri bli brukt. Derfor det er en gullgruve for bedriftene. Kjøper til mamma og søster og de kommer til å bruke det kjapt, tro meg 😃 Anonymkode: 2b8a1...d7a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå