Egenskap Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Kvinner på hvilken måte definerer du et godt hjem? hvilke ingredienser finner man der, og er areal viktig?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Et godt hjem for meg er menneskene som bor der. Selv om vi har et stort hus, så spiller det mindre rolle enn de jeg bor sammen med. Anonymkode: 0c2bb...3aa 4
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Et hjem som er skreddersydd til meg og hva jeg driver med. Som for min del vil stor og god tv, bra lydanlegg, funksjonelt og fint kjøkken, musikk og recordingrom, steamdusj, mulighet til off-grid, langt unna naboer, badstu og stamp ute, vedfyrt og masse ved være av større betydning. Dette for å ha høy grad av tilfredsstillelse. Anonymkode: f3d67...6f9
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 God innetemperatur! Hater å fryse Anonymkode: f1f8a...635 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #5 Skrevet 13. november 2021 Et godt hjem defineres ut fra at vi som bor her har det godt sammen. Og at dagliglivet flyter som det skal. Her er vi avhengig av å ha flere rom å trekke oss tilbake til,og en uteplass. Noe av det aller viktigste for meg, er utsikt over sjø og fjell. Å bo uten det er helt umulig for meg. Anonymkode: 512d6...9c5 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #6 Skrevet 13. november 2021 Et godt hjem for meg er et hjem som er lett å holde ryddig og rent, dvs at alt har sin plass og at det ikke er så overfylt at det tar en evighet å vaske/tørke støv. Liker å ha nok plass til å samle familie og venner, liker å ha en skjermet uteplass der jeg kan oppholde meg uten å få øyenkontakt med naboen og så elsker jeg å sitte å se på flammene i peisen. Anonymkode: 63050...0ec
AnonymBruker Skrevet 13. november 2021 #7 Skrevet 13. november 2021 For meg handler et godt hjem om kjærlighet, trygghet, omsorg og varme, og å få dekket primærbehovene sine. Det handler ikke om materielle goder og standarden på interiøret, selv om dette selvsagt kan bidra positivt. Anonymkode: c8b67...8f6 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå