AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #1 Skrevet 12. november 2021 Noen som får dette? Klør det? Dekker det hele området hvor klærne har vært i kontakt med huden? Jeg har noen ganger utslett som varer i mange dager. Over deler av kroppen, men ikke overalt. F. Eks kan det være på magen eller ene siden av magen eller på skuldrene. Eller ryggen. Det klør ikke, og er masse små prikker. Finner ingen sammenheng med det jeg spiser. Anonymkode: ab9f5...c3a
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #2 Skrevet 12. november 2021 Bytt vaskemiddel da. Bruker du skyllemiddel? Det kan du kutte ut, det trenger du ikke. Anonymkode: c719b...60f
Titania Skrevet 12. november 2021 #3 Skrevet 12. november 2021 Fikk det før - byttet vaskemiddel, og problem løst
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #4 Skrevet 12. november 2021 Jeg bruker ikke skyllemiddel, og dette kommer uanhengig av om det er ull eller bomull og uavhengig av de vaskemidlene jeg har brukt. Skjer ca 2-3 ganger i måneden men finner ingen sammenheng. Det er derfor jeg lurer på hvordan det arter seg. Klør det? Er det brikker eller ligner det elveblest? Dekker det hele kroppen hvor klærne har vært i kontakt med hud? Anonymkode: ab9f5...c3a
Lilje blomst Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 Måtte faktisk bytte vaskemiddelet jeg koker sengetøy i. Alle de andre klærna som vaskes på 40, trengte jeg ikke bytte. Rart, men sant. Så prøv å bytt vaskemiddel i første omgang 👍🏼
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå