Gå til innhold

Bryllup i fare pga nye restriksjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal gifte meg neste helg og har invitert 80 gjester. Nå er jeg skikkelig redd for at alt går i vasken pga nye koronarestriksjoner :( Har planlagt i åresvis og endelig er dagen snart her. Nå føles det nesten kjipt å skulle feire når smitten herjer. Alle gjestene er vaksinert og jeg har så lyst at denne dagen skal bli magisk.

Tror dere bryllupet går i vasken? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vi ikke vite. Men krysser fingrene for at du får den magiske dagen du ønsker deg ❤️

Skrevet

Krysser fingrene for deg og dere🤞🏼😬

• Liker 5
Skrevet

I Bergen.

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke at de strammer inn så mye igjen, så jeg tenker at du får dagen din. 

Men samtidig: hvor mange tror du ikke har måttet gjøre om på planene sine de siste to årene?

• Liker 3
Skrevet
Teatrica skrev (1 time siden):

Jeg tror egentlig ikke at de strammer inn så mye igjen, så jeg tenker at du får dagen din. 

Men samtidig: hvor mange tror du ikke har måttet gjøre om på planene sine de siste to årene?

Selvsagt er det mange som har måttet gjøre om på planene sine, men det gjør da ikke skuffelsen min mindre om det så måtte bli avlyst. Det er ikke enkelt å finne et nytt lokale da «alle» har flyttet bryllup til neste år. Mye logistikk og planlegging som må gjøres dobbelt opp. Jeg krysser fingrene for at det lar seg gjennomføre nå.

• Liker 6
Skrevet

Eneste jeg tror kan skje er at dere som arrangører blir ansvarlige for at alle gjester har koronapass.

Skrevet
murray skrev (6 timer siden):

Eneste jeg tror kan skje er at dere som arrangører blir ansvarlige for at alle gjester har koronapass.

Det høres helt merkelig ut og tror ikke det vil skje 😊

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (16 timer siden):

Det høres helt merkelig ut og tror ikke det vil skje 😊

Det skjer 

• Opprett ny...