AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Etter en stund med vanvittige smerter, sprakk trommehinna mi for snart 2 døgn siden. Ennå renner det ganske mye gugg fra øret. Har to bommullpads på øret til enhver tid, men de er gjennomvåte og må byttes etter ca en time. Det er ikke lenger vondt, bare ubehagelig. Hvor lenge er det vanlig at det renner slik....? Anonymkode: 08c9e...310
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Hmm, du skulle ikke dratt til legen og fått antibiotika da? Anonymkode: 204b3...252
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hmm, du skulle ikke dratt til legen og fått antibiotika da? Anonymkode: 204b3...252 Jeg var hos legen i går, hun skrev ut resept på antibiotika og sa jeg skulle starte på den i dag om det fortsatt gjorde vondt.. Det er jo ikke vondt i dag, bare mye ekkel gugge...:-/ Får ringe i morgen og spørre, kanskje..!:) Anonymkode: 08c9e...310
Lonehill Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Alt som har med betennelser å gjøre blir normalt håndtert av immunforsvarets krigere, T-cellene. Hvis betennelse ikke vil gå over, kan det være at T-cellene ikke får starta, ifølge den danske professoren Carsten Geisler. https://videnskab.dk/krop-sundhed/d-vitamin-er-immunforsvarets-batteri
AnonymBruker Skrevet 12. november 2021 #5 Skrevet 12. november 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg var hos legen i går, hun skrev ut resept på antibiotika og sa jeg skulle starte på den i dag om det fortsatt gjorde vondt.. Det er jo ikke vondt i dag, bare mye ekkel gugge...:-/ Får ringe i morgen og spørre, kanskje..!:) Anonymkode: 08c9e...310 Ring og spør. Altså, en del av smerten kommer jo av trykket før trommehinnen sprakk. Hvis det fortsatt er mye puss så virker det jo ikke som om infeksjonen er på vei ned? Men ja, lurt å spørre Anonymkode: 204b3...252
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå