Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det noen som bruker CCleaner, og er det noe man trenger? Hvor god er den til å rydde på datamaskina? En jeg kjenner sa at dette er noe du ikke behøver. Så nå lurer jeg på hva jeg skal tro. Jeg ser at alt jeg har lagt inn f. eks steder i YR. Forsvinner ved en CCleaner rensing. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig godt fornøyd med den du kan velge hva du vil den skal rydde opp i, så bare behold det du vil beholde.

• Liker 2
Skrevet

Trenger og trenger...  Må ikke bruke det, men personlige mening er bra nytteprogram som fjerner alt av unødvendige filer som gjør surfingen tregere. Som nevnt over kan man velge hva som skal ryddes opp i og ved frigjøring av plass i minnet, kan surfingen gå raskere. Ja, ulempen at det fjerner info og logger ut av steder, men tror det kan endres i innstillinger. Bruker det selv for rensing.

• Liker 1
Skrevet

Har brukt CCleaner i sikkert 15 år og er fornøyd, bruker det hovedsakelig til å renske registret etter store oppdateringer og driveroppdateringer.

Er mye enklere enn å gå inn i forskjellige nettlesere for å fjerne historikk og cookies manuelt.

Anonymkode: 5eb34...c06

• Liker 1
Skrevet (endret)
trøndermann38 skrev (1 time siden):

Veldig godt fornøyd med den du kan velge hva du vil den skal rydde opp i, så bare behold det du vil beholde.

Hvordan unngår jeg at de stedene jeg har lagt inn på yr.no ikke forsvinner, hva går det under? Er det endrede "skjemadata"? Eller er det informasjonskapsler? 

Endret av jaeols
Skrevet
jaeols skrev (36 minutter siden):

Hvordan unngår jeg at de stedene jeg har lagt inn på yr.no ikke forsvinner, hva går det under? Er det endrede "skjemadata"? Eller er det informasjonskapsler? 

Jeg valgte bare beholde alle data i nettleseren jeg bruker

• Liker 1
Skrevet

Den er  grei, takk for tipset :)

Skrevet

Så dere anbefaler CCleaner? Da tror jeg at jeg vil bruke den. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...