Gå til innhold

Mannen ønsker ikke flere barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt uplanlagt gravid. Jeg vet at mannen min ikke ønsker flere barn. Jeg sa ingenting til mannen og dro rett til Sverige fir å ta en NIPT test. Vi har to jenter  fra før av og hvis dette også var en jente hadde jeg vært tilbøyelig til å ta abort, men dette er en gutt😍 jeg følte liksom med en gang at det her er skjebnen! 

Jeg fortalte det til mannen min og han er ikke glad. Jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Jeg vil jo ikke tvinge han til et barn han ikke vil ha, men jeg greier ikke slippe tanken på en sønn💙

Anonymkode: cbd79...978

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette blir en bråkete tråd🤣 Med mindre folk er tilbøyelig til å ikke la seg provosere.

gratulerer med graviditeten.

Anonymkode: 37672...839

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette blir en bråkete tråd🤣 Med mindre folk er tilbøyelig til å ikke la seg provosere.

gratulerer med graviditeten.

Anonymkode: 37672...839

Jeg tror nok ikke trådstarter er helt som oss mennesker, hun bor nok under ei bro med sine 11 små. ;)

Anonymkode: c9914...883

• Liker 17
Skrevet

Da får du velge: mannen eller fostrene (som ikke lever en gang)

• Liker 1
Skrevet

Det må jo være sjebnen, er jo sånn 0,00001% sjanse for å få en guttebaby! Sjeldnere enn å vinne i lotto!

Anonymkode: c08b7...437

• Liker 11
Skrevet

I dette innlegget var det mye som fikk meg til å rynke på nesen. Uplanlagt gravid, skjebnesønn, NIPT i Sverige, abort på datter, sur mann. Hjelp. Lykke til...med alt!

Anonymkode: 18bce...d01

• Liker 8
Skrevet

Såå du er straks over abortgrensen men har ikke sagt noe til mannen før nå?🤔

Anonymkode: 8095c...977

Skrevet
KjøttOPP skrev (21 minutter siden):

Hæ? Hva snakker du om? Han kommer jo ikke til å gå fra meg og barna våre. 

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Såå du er straks over abortgrensen men har ikke sagt noe til mannen før nå?🤔

Ja, det er jo ikke lenge siden jeg fant det ut selv. 

ts

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må jo være sjebnen, er jo sånn 0,00001% sjanse for å få en guttebaby! Sjeldnere enn å vinne i lotto!

Anonymkode: c08b7...437

Trodde det var mer 50%

Anonymkode: f7317...87a

Skrevet

Huff! Gratulerer med en gutt om testen stemmer. 

Samboer vil heller ikke ha flere barn og er ferdig. Jeg er vel egentlig ferdig med han også uavhengig av dette, men tror du han vil bære støttende og til hjelp når barnet blir født? 

Anonymkode: cda47...f35

Skrevet
KjøttOPP skrev (35 minutter siden):

Jo, et foster er liv. Hvordan skulle det ellers kunne vokse?

• Liker 2
Skrevet
Adrenalina1 skrev (2 minutter siden):

Jo, et foster er liv. Hvordan skulle det ellers kunne vokse?

Foster er ikke et liv. Et barn er liv, derav er ikke abort drap. Kanskje imot dette du?

Skrevet
KjøttOPP skrev (Akkurat nå):

Foster er ikke et liv. Et barn er liv, derav er ikke abort drap. Kanskje imot dette du?

Jo, det er et liv. Ferdig snakka. 

• Liker 1
Skrevet
KjøttOPP skrev (1 minutt siden):

Om foster er liv eller ikke er et definisjonsspørsmål. Jeg ser på foster som liv. Det er jo derfor mange også kan slite med abort i ettertid.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Om foster er liv eller ikke er et definisjonsspørsmål. Jeg ser på foster som liv. Det er jo derfor mange også kan slite med abort i ettertid.

Ok

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja, det er jo ikke lenge siden jeg fant det ut selv. 

ts

Du har jo holdt det skjult en stund fra du fant ut til du fikk svar på testen og fortalte det til han da.

Gjest 123 eller noe
Skrevet
KjøttOPP skrev (4 minutter siden):

Det er jo det, er det embryo du tenker på kanskje? Foster har jo armer og bein, og fjes og ører også!

Skrevet

Er det bare meg som stusser på at TS nevner NIPT test (som er beregnet på å finne avvik i kromosmer) som en grunn for å vite at dette fosteret er en gutt? og det er vel ikke heller bare å "dra til sverige" for å få en slik test - eller få den uten å informere partner? 

Skrevet
Carrot skrev (Akkurat nå):

Er det bare meg som stusser på at TS nevner NIPT test (som er beregnet på å finne avvik i kromosmer) som en grunn for å vite at dette fosteret er en gutt? og det er vel ikke heller bare å "dra til sverige" for å få en slik test - eller få den uten å informere partner? 

Nei, det er skurrete. Og at aborten er avhengig av om det er gutt eller jente. Forstyrrende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...