Gjest Gjesta Skrevet 7. oktober 2005 #21 Del Skrevet 7. oktober 2005 Heisann og grattis med dagbok Kan jeg spørre hva som ligger bak nicket ditt? Sånn bare for nyssegjerrighetens skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 7. oktober 2005 #22 Del Skrevet 7. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 7. oktober 2005 #23 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 7. oktober 2005 #24 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hei! Kjekt med nytt blod i p-t dagbøkene Må si jeg lo av den tråden din på velvære-klær he he Du er morsom du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 8. oktober 2005 #25 Del Skrevet 8. oktober 2005 til alle senoritas! Jeg har desverre litt liten tid i dag, jeg får damebesøk Det er ikke noe annet enn hun som skal sjekke min ekslusive fyreovn nede i kjelleren, men jeg skal nok få sjarmert henne i senk! Hvis dere vil ha meg unnskyldt nå, må jeg gå og ta litt ekstra gel i håret mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 8. oktober 2005 #26 Del Skrevet 8. oktober 2005 Du må ha ei god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 9. oktober 2005 #27 Del Skrevet 9. oktober 2005 Skauta får det alltid slik han vil med damene! Men nå er jeg tilbake her hos dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. oktober 2005 #28 Del Skrevet 9. oktober 2005 kan jo ikke være noe dårligere når du legger igjen hilsen hos meg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. oktober 2005 #29 Del Skrevet 10. oktober 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. oktober 2005 #30 Del Skrevet 12. oktober 2005 Hello! Må si at jeg synes du virker en smule loco, men du er morsom. Så du får en liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 15. oktober 2005 #31 Del Skrevet 15. oktober 2005 Alle damer her får en stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 15. oktober 2005 #32 Del Skrevet 15. oktober 2005 begynner med en jeg ..så får vi ser hvor det ender Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 20. oktober 2005 #33 Del Skrevet 20. oktober 2005 begynner med en jeg ..så får vi ser hvor det ender ← Hehe, jeg går aldri lenger enn damene tillater Men "stopp" er ikke et ord jeg ofte hører! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. oktober 2005 #34 Del Skrevet 20. oktober 2005 Tenkte at jeg også skulle slenge inn en hilsen til KGs nye storsjamør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 20. oktober 2005 #35 Del Skrevet 20. oktober 2005 JA..? er'ru hypp på svinemør--? By'nner å lure på om det er bare skryt med deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 23. oktober 2005 #36 Del Skrevet 23. oktober 2005 Jasså er det du som er KG`s nye storsjarmør?? Ha en flott sjarmørsøndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 29. oktober 2005 #37 Del Skrevet 29. oktober 2005 (endret) Hei alle damer Også en liten skjennepreken Hvorfor har dere latt min deilige dagbok havne på 2 side? Dette er intet spørsmål, det er en oppfordring til å lage hygge blant meg og damene! Og man skaper sin egen hygge selv, jeg bare krever litt hjelp av dere! Men Skauta er aldri langsint Endret 29. oktober 2005 av Skauta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 30. oktober 2005 #38 Del Skrevet 30. oktober 2005 huff og huff, side 2? Vel, det hender med alle Fortell litt mer om deg selv da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 1. november 2005 #39 Del Skrevet 1. november 2005 Jeg er Skauta! Jeg jobber som pizzabaker og er alle damers drøm Har jeg hørt da Jeg elsker på min fritid å cruise rundt i min ekslusive klassiske bil og spille golf gjør jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skauta Skrevet 3. november 2005 #40 Del Skrevet 3. november 2005 Kjære dagbok! I dag var jeg ordentlig ergerlig og trist siden mange her inne har fått det for seg at jeg er KGs hakkekylling. Jeg skrev et langt innlegg om hva jeg mente, og fikk positiv respons Jeg er i det litt sentimentale hjørnet i dag, jeg tror jeg skal invitere en vakker kvinne jeg kjenner:kyss:, og lage en kjærlighetspizza til oss to. Jeg er bare litt trist for tiden, siden det begynner å bli kaldt. Jeg er da ikke vant til de nordiske temperaturene, pluss at jeg ikke kan gå med min gjennomsiktige hvite kortermede skjorte mer åpen, kombinert med sort skaut rundt halsen. Det er yndlingsantrekket mitt Tilbake til mitt tema: Jeg skrev da et takke-innlegg til alle vakre kvinner her og fikk god respons. Jeg er meget fornøyd nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå