AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #1 Skrevet 11. november 2021 Hei! Jeg skal snart til legen igjen (vært der mye siste tiden), og opplever at det er noen ting jeg ikke helt klarer å si - samt at tiden går så fort når en sliter litt med å formulere ting. Er bedre på å formulere skriftlig i ro og mak. Er det innafor å ta med noe skriftlig, og bare gi til legen i begynnelsen av timen? Jeg har skrevet, og når jeg leser selv tar det 2 min. Å kommunisere alt det muntlig ville tatt meg kanskje 10 min. Så jeg tenker det sparer en del tid for han også. Men er det rart? Har du hatt med et ark noen gang? Hvordan reagerte legen? Aner ikke om dette er vanlig eller supersært 😬 Anonymkode: 7d6eb...45e
Sheik Skrevet 11. november 2021 #2 Skrevet 11. november 2021 Det skal du bare gjøre! Du er ikke den første eller den siste som gjør det har ikke fått noen negative reaksjoner. 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Jeg gjorde det da jeg skulle på kontroll etter fødsel. Hjernen min var helt ute å kjøre, baby på slep og det var bare kaos for meg. Legen lo litt, men hun gikk gjennom arket og spurte underveis. Fungerte topp! Anonymkode: 656ce...356
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Skrevet 11. november 2021 Ja, du kan forsøke å ha med et brev, og forklare kort grunnen til det. De fleste leger har nok forståelse. Anonymkode: d3dfe...72f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Skrevet 11. november 2021 Jeg gjorde det. Det eneste jeg angrer på er at jeg tillot han å ha en kopi av det i journalen. Føler det er problematisk i ettertid, da jeg heller skulle ønske han heller gjenga det selv i journalen kortere oppsummert. Anonymkode: b2467...682
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg gjorde det. Det eneste jeg angrer på er at jeg tillot han å ha en kopi av det i journalen. Føler det er problematisk i ettertid, da jeg heller skulle ønske han heller gjenga det selv i journalen kortere oppsummert. Anonymkode: b2467...682 Oi, ja, det er sant..takk for tips! Er sikkert lettere å skrive journal etterpå med brevet, så jeg ser jo for meg at han vil beholde det - men å ha hele liksom liggende der 😳 Anonymkode: 7d6eb...45e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå