Gå til innhold

Noen som har denne Siemens ovnen?


Anca

Anbefalte innlegg

Vi har bygd ut kjøkkenet og skal i den forbindelsen ha ny komfyr. Vi har sett litt på Siemens HB 760560S, den har bl.a. pyrolyse, fettfilter og er på 60 l(innbyggnings komfyr).

Dette er jo en ganske dyr ovn, så jeg lurte på om noen av dere hadde noe erfaring med denne ovnen? Er den verdt pengene, eller kan vi like godt velge en billigere modell?

Håper det er noen der ute som kan svare meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror det er den jeg har og er foreløpig fornøyd. Har ikke hatt den så lenge så har ikke prøvd så mange av funksjonene ennå Har bakt (med damp og uten). Det fungerte bra. Har ikke prøvd pyrolysen, men har hørt fra andre at det virker veldig bra. Da vi skulle se på ovner syntes jeg størrelsen innvendig var veldig viktig (synes at mange av de andre merkene var veldig små) så da var det jo ikke så mange å velge mellom. Synes også at Siemens har fin design og synes det er morsomt med mange funksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke denne ovnen har damp, mener å huske at det er en enda dyrere modell....

I følge Siemens sine sider har denne komfyren:

60 l volum, opptining, over/undervarme, over/undervarme spesial, separat undervarme, 3D-varmluft, pizzafunksjon, omluftgrill, variogrill-stor, variogrill-liten, holdevarm funksjon og EPS stekeautomatikk, 24 prog. (i tillegg til pyrolysen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye rart for tiden. Hva i all verden er "3D-varmluft"? Beveger varmluften seg bare i to dimensjoner i andre ovner?

Må si jeg er imponert over 24 programmer, men jeg lurer litt på om noen kommer til å bli brukt i praksis ;)

Tror jeg selv ville ha gått for så stort som mulig og med varmluft. Ellers er det ganske ett fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...