AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hei! Natt til mandag så startet jeg å kaste opp fra 03:30 til utpå kvelden kl 20:00 ca. Det ga seg endelig og jeg sovna. Prøvde å få i meg nok væske, men det gikk bare opp igjen. Dagen etter var jeg nok helt utlada og tom for energi, heldigvis ingen oppkast. Bare kvalm. I dag har jeg flere ganger vært veldig kvalm og på vei til å kaste opp. Spist lite og slapp. Er så sykt bleik og småsvimmel. Ingen andre i familien er dårlige. Tok en graviditetstest for å utelukke det og den viste negativt. Skal sies at det er 1 uke til forventet mensen, men samtidig tror jeg ikke det er tilfellet. Bør man oppsøke lege for sånt? Hva kan det være? Er så lei:( Anonymkode: f61a3...023
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Hvis det fortsetter en/ to dager til, ville jeg ha kontaktet lege Anonymkode: 67217...ac9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Skrevet 11. november 2021 Kan høres ut som typisk omgangssyke. Om jeg skjønner riktig, så kastet du opp rundt ett døgn, og etter det "bare" vært kvalm og nedsatt allmenntilstand etter det? Har du fått i deg væske etter dagen med oppkast? Det er absolutt ikke uvanlig at omgangssyke varer 2-3 dager, og at man blir så sliten at man er redusert noen dager etterpå også. Men høres ikke ut som matforgiftning. Anonymkode: b3bae...c7e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå