AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Del Skrevet 10. november 2021 Jeg trener på Fresh nå og det er helt okei, men jeg vurderer å bytte til en annen kjede da jeg synes det er så mange guttegjenger der jeg har vært. Det jeg ser etter er: - Ikke dødsdyrt (6-700/mnd maks) - Greie åpningstider - Et ok utvalg av gruppetimer, gjerne Bodypump/den type styrke og slikt, men der er jeg fleksibel - Et rolig, voksent miljø - Godt, oversiktlig og variert utvalg av apparater, vekter osv. - GJERNE en kjede med mer enn ett senter i sentrum Har folk noen steder å anbefale? Ser egentlig bare etter et hyggelig og rolig sted da jeg synes det er litt nifst å trene 😅 Anonymkode: 5ca82...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #2 Del Skrevet 11. november 2021 De fleste senter, inkludert sats har langt færre guttegjenger enn fresh. Unntatt kanskje fitness 24/7 Anonymkode: 6ed40...b1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #3 Del Skrevet 11. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: De fleste senter, inkludert sats har langt færre guttegjenger enn fresh. Unntatt kanskje fitness 24/7 Anonymkode: 6ed40...b1c Den er grei, har prøvd å google litt og ser ikke ut til å være stort flere kjeder som tilbyr gruppetimer enn Fresh og Sats, så spørs om det ikke blir Sats da Takk for svar. Anonymkode: 5ca82...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #4 Del Skrevet 11. november 2021 Haralds gym er digg. Masse unge menn med tribaltattoo og tykt gullenke rundt halsen. Anonymkode: 0de11...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #5 Del Skrevet 11. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Haralds gym er digg. Masse unge menn med tribaltattoo og tykt gullenke rundt halsen. Anonymkode: 0de11...1cd Da vet jeg om en gym jeg skal unngå 😂 Anonymkode: 5ca82...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #6 Del Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Haralds gym er digg. Masse unge menn med tribaltattoo og tykt gullenke rundt halsen. Anonymkode: 0de11...1cd Er vel ingen unge menn sm har tribal tatovering? Er vel minst 10 år siden det var mote? Anonymkode: 80462...15b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #7 Del Skrevet 16. november 2021 Spørs hva du legger i guttegjenger? Det er jo de på SATS også, men kanskje annerledes fra der du trener? Jeg trener på ulike SATS-sentre og er veldig fornøyd. Men det spørs hvilke sentre/området man tilhører. Hvilke sentre bruker du isåfall? Anonymkode: 34f09...91e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2021 #8 Del Skrevet 16. november 2021 AnonymBruker skrev (På 11.11.2021 den 15.41): Haralds gym er digg. Masse unge menn med tribaltattoo og tykt gullenke rundt halsen. Anonymkode: 0de11...1cd Du mener menn på 40+? Anonymkode: fb33e...de9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2021 #9 Del Skrevet 18. november 2021 On 11/16/2021 at 5:13 PM, AnonymBruker said: Spørs hva du legger i guttegjenger? Det er jo de på SATS også, men kanskje annerledes fra der du trener? Jeg trener på ulike SATS-sentre og er veldig fornøyd. Men det spørs hvilke sentre/området man tilhører. Hvilke sentre bruker du isåfall? Anonymkode: 34f09...91e Gjenger med attenåringer som er der for å henge, de har det veldig gøy, men det blir mye bråk. Liker å ha fred mens jeg trener. Skal helt klart sjekke ut SATS, jobber to minutter unna Jernbanetorget, så det er ikke noe problem for meg å reise rundt til ulike senter Anonymkode: 5ca82...af5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå