Elidaa Skrevet 10. november 2021 #1 Del Skrevet 10. november 2021 Paul Rudd https://direkte.vg.no/nyhetsdognet/news/paul-rudd-kaaret-til-verdens-mest-sexy.DGdS67mju?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row8_pos2 Hva synes dere? Evt hvem mener dere er verdens mest sexy? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 10. november 2021 Forfatter #2 Del Skrevet 10. november 2021 Min stemme går til Russel Brand 🤤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 10. november 2021 #3 Del Skrevet 10. november 2021 Min stemme går til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Del Skrevet 10. november 2021 Dere skal ikke nominere noen! Ts linker jo til en artikkel om at Paul Rudd har blitt kåret til verdens mest sexy mann. Jeg syns, som han selv sier i artikkelen, at dette er rart. Jeg husker han som Mike i Friends og liker han veldig godt. Han er søt og sjarmerende, men sexy? Nei, det syns jeg ikke han er. Rent utseendemessig har han litt stort hode og er litt lav, som jo ikke akkurat skriker sexy. Har han oppført seg veldig sexy i noen roller de siste årene siden han vinner denne kåringen? Tror ikke han var noe sexsymbol da Friends gikk. Anonymkode: 84aae...12e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 10. november 2021 #5 Del Skrevet 10. november 2021 Synes faktisk Paul Rudd er en av verdens kjekkeste, til tross for at han er 52. Ellers er Robert Pattinson på topp 1. Synes han har blitt så kjekk og en veldig god skuespiller nå i voksen alder. Synes aldri han var kjekk i Twilight 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 10. november 2021 #6 Del Skrevet 10. november 2021 Han er unektelig ganske pen 🤩😍 Spesielt som superhelt i Ant-man 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøfteblomst Skrevet 11. november 2021 #7 Del Skrevet 11. november 2021 Synes slike kåringer er fullstendig unødvendige 🤷♀️ 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sitron Skrevet 11. november 2021 #8 Del Skrevet 11. november 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Dere skal ikke nominere noen! Ts linker jo til en artikkel om at Paul Rudd har blitt kåret til verdens mest sexy mann. Jeg syns, som han selv sier i artikkelen, at dette er rart. Jeg husker han som Mike i Friends og liker han veldig godt. Han er søt og sjarmerende, men sexy? Nei, det syns jeg ikke han er. Rent utseendemessig har han litt stort hode og er litt lav, som jo ikke akkurat skriker sexy. Har han oppført seg veldig sexy i noen roller de siste årene siden han vinner denne kåringen? Tror ikke han var noe sexsymbol da Friends gikk. Anonymkode: 84aae...12e Ts spør jo hvem vi syns er mest sexy 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrkZ Skrevet 11. november 2021 #9 Del Skrevet 11. november 2021 Athena79 skrev (10 timer siden): Min stemme går til Min også😍😍😍😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bingo Bongo Skrevet 11. november 2021 #10 Del Skrevet 11. november 2021 Jeg liker han (definitivt den flotteste av de nevnt i denne tråden nå), men kanskje litt overraskende at han er VERDENS mest sexy? Men vet ikke hvem jeg ville nominert selv - kanskje jeg ikke er helt i målgruppen for slike kåringer. 😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flovef Skrevet 11. november 2021 #11 Del Skrevet 11. november 2021 Han her er jo hundre ganger hottere. Aldri vært enig med de kåringene 😄 Paul er en kjekk mann da. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Era Vulgaris Skrevet 11. november 2021 #12 Del Skrevet 11. november 2021 I mine øyne finnes ikke Paul Rudd sexy i det hele tatt! Synes ikke en gang han er kjekk. Ja, han holder seg godt for alderen, men that`s it. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solaire Skrevet 11. november 2021 #13 Del Skrevet 11. november 2021 (endret) En FEMTITO år gammel mann ble kåret til verdens mest sexy?? Hvem har stemt ham frem egentlig? Middelaldrende menn med midtlivskrise? La meg gjette, verdens mest sexy kvinne er sikkert 21 år og Victoria secrets-modell. It's a man's world 🙃 Endret 11. november 2021 av Solaire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 11. november 2021 #14 Del Skrevet 11. november 2021 Paul Rudd er driiiiitkjekk!!! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milky Skrevet 11. november 2021 #15 Del Skrevet 11. november 2021 Sorry men ser ikke den helt… i min verden er John Krasinski den mest sexy mannen ever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raptuza Skrevet 11. november 2021 #16 Del Skrevet 11. november 2021 Pen kar, men har aldri hørt om han. Verdens mest sexy, gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. november 2021 #17 Del Skrevet 11. november 2021 Veldig enig. Paul Rudd er flott 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BK89 Skrevet 11. november 2021 #18 Del Skrevet 11. november 2021 Han blir uten tvil bedre med alderen😍 Men jeg holder en knapp på Kit Harington jeg da😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 92-68 Skrevet 12. november 2021 #19 Del Skrevet 12. november 2021 Crap Bag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trudis23 Skrevet 12. november 2021 #20 Del Skrevet 12. november 2021 Har alltid synes at han har vært søt Men sexy? Nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå