AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Hei! Hvor lang tid pleier det og ta? Jeg var nettopp innlagt på sykehuset og tok mr og diverse, de sa at dem ikke fant noe, men fikk senere en melding på at de skulle ringe meg 22 desember og si hva som ble funnet? Jeg er nervøs, kan vel umulig være noe "farlig" da det er en stund til. Var på ahus i 9 dager. Anonymkode: d0de7...af3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Det høres merkelig ut som regel så er det slik at du får svar på dagen når du er innlagt. Anonymkode: ff540...f3f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Jeg vet det, legen sa de ikke fant noe, synes det derfor var litt rart at jeg fikk den beskjeden etterpå. Og isåfall at det skal en god stund om de allerede har sjekket bildene. Anonymkode: d0de7...af3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Ring avdelingen og spør hva rutinene er på det. Min erfaring er at de gir beskjed fortløpende hvis det er noe akutt. Anonymkode: 3827e...454
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Er du innlagt pleier radiologene å beskrive samme dag. To radiologer signerer. Svaret ligger i DIPS som regel samme dagen. Om en lege har sett på bildene, ville jeg ikke stolt på det. En lege og radiolog er to forskjellige typer. Anonymkode: ab3b5...944
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå