Gå til innhold

Uhygiensk kysse dyr

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med flere enn én dyrlege ja. ;)

Katten vår får riktignok vaksiner selv om den er innekatt, men det er kun fordi den av og til må på kattepensjonat og de krever at den er vaksinert.

Videoannonse
Annonse
Gjest Varg-Menja
Skrevet

Men hvor ofte skjer det at innekatter får mark av å spise fluer? Dersom sjansen er minimal så er det litt dumt å fremstille det som veldig vanlig. Forøvrig, da jeg bodde i Oslo og hadde innekatt hadde vi heller ikke fluer i leiligheten, så det skulle vel eliminere sjansen for mark uansett...

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg nusser hunden min hele tiden, men det er "tørre"kyss. Jeg ser ikke problemer med det i det hele tatt. Og han slikker meg på øret innimellom. Og avogtil på føttene hvis de stikker utenfor sengen.

Skrevet

Jeg susser hunden min hele tiden :kyss: På kroppen, på hodet på snuten. Driter vel i hva andre skulle mene om det, jeg skal jo ikke kline med dem.

Har gjort det siden jeg kunne susse, og er aldre syk. Kanskje hundenes skyld at jeg har så godt immunforsvar?

Gjest Violetta
Skrevet
jeg trodde at hunden faktisk viser underdanighet ved å slikke i munnviken? Hva skjer da om den ikke får lov?

En hund har massevis av måter å vise underdanighet på bortsett fra å slikke noen i ansiktet.

Har hatt hund i mange år og liker ikke å bli slikket i ansiktet. Hunden min har det like bra uten. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...