AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Satte inn spiral i fjor, 1 år senere, altså nå i april var jeg gravid og mistet. Egentlig greit, det er jo en grunn til at man bruker spiral. Så i juni hadde jeg en konisering og de mente det ville gå fint med spiral. Bare september og oktober har jeg for første gang slitt med store smerter i bekkenområdet, smerter ved sex, generelt store plager i området der. Det hugger til i blant og jeg har alle tegn på å være gravid. Har ennå ikke hatt mens, skulle hatt i september og det har vært til fast tid selv med spiral. I både sept og okt så kjente jeg trådene, men nå er de helt borte. Kan dette bety at spiralen har flyttet på seg? Kan det være grunnen til at jeg har så mye vondt? Skal til gynekolog i morgen, de tar meg inn kjapt fordi de ble bekymret. Likevel spør jeg her for å sjekke hvilke erfaringer andre har. Sist mistet jeg to uker etter mensen skulle vært der. Jeg har ikke sjekket graviditet ennå, men hoppet over blødning i hele oktober tydeligvis. Og jeg lurer på om spiral kan påvirke resultatet på en g test, altså om den er negativ men jeg likevel er gravid da? Anonymkode: a75e7...a87
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå