AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Jeg har fått imigran radis som migrenemedisin. Helt fantastisk å ha funnet en medisin som tar migrenen! Men samtidig som den tar hodepinen, blir jeg helt ør i toppen. Føler jeg blir roligere, tregere i bevegelsene og tregere i toppen. Foretrekker det laaaangt foran hodepinen, men samtidig blir dagene på jobb litt sånn «i ørska». Hva slags opplevelser har dere andre som tar denne medisinen? Har hørt andre har sagt at de får en slags «hangover» dagen etterpå, det gjør ikke jeg. Anonymkode: cbb70...f5b
Mhmjadda Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 Jeg får også en sånn hangover/treghetsfølelse/rar følelse i etterkant. Litt usikker på om dette er medisinen eller anfallet i seg selv. ..og så smaker nesesprayen grusomt 😛
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 Mhmjadda skrev (3 minutter siden): Jeg får også en sånn hangover/treghetsfølelse/rar følelse i etterkant. Litt usikker på om dette er medisinen eller anfallet i seg selv. ..og så smaker nesesprayen grusomt 😛 Men får du det rett etter du har tatt medisinen? Eller type dagen etterpå? Jeg tar heldigvis kun pillene! Hater nesespray! 😆 Anonymkode: cbb70...f5b
Mhmjadda Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men får du det rett etter du har tatt medisinen? Eller type dagen etterpå? Jeg tar heldigvis kun pillene! Hater nesespray! 😆 Anonymkode: cbb70...f5b Samme dag/resten av dagen og delvis dagen etterpå 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 Blir også litt tåkete og treg. Tenker at det er god grunn til at det er et trekantpreparat Anonymkode: bb2a8...3e7 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 Jeg blir uggen og dårlig av tablettene, men den tar smertene. For meg fungerer det å ligge å sove/slappe av 1 time etter jeg har tatt medisinen. Da forsvinner bivirkningene. Hvis jeg tvinger meg selv til å fungere er jeg gjerne uvel i 3-5 timer. Medisinen gjør meg aldri dårlig dagen etter, men jeg blir litt redusert av migrenen dagen før og dagen etter. Migrenen er ikke bare smertene, det er i grunn plagene før og etter som er min utfordring nå som medisinen tar smertene. Anonymkode: c5763...c95 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå