Gå til innhold

Gi han en sjans til eller ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Førstedaten gikk veldig bra. God kjemi.

Andre daten virket han svært usikker, stilte veldig lite spørsmål tilbake og da han først gjorde det var det for å svare fortest mulig, ikke lytte. Følte ikke kjemien der.

Han tar fremdeles kontakt men jeg er litt lunken. Hadde du gitt en sjans til?

Anonymkode: 1f55e...4b5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør hva han tenker. 

Anonymkode: 3cbff...fd5

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Spør hva han tenker. 

Tenker om hva?

Skrevet

Når det skurrer såpass etter første date, så hadde jeg ikke giddet. Enten har man en god tone eller så har man det ikke. De færreste viser hele seg med en gang, så hvis han er linken på kommunikasjon så tidlig, er det forsåvidt det samme som å se fremtiden i ei spåkule. Skulle jeg evnt ha gitt da en sjanse til, så hadde han måtte øke innsatsen. 

Legger de ingen insats i starten, legger de skjelden insats i forholdet. 

Anonymkode: 73cde...688

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tenker om hva?

Hva tror du selv?

Hva tenker du om en videre date, føler du at det er noe der vi kan bygge på videre eller vil du helst droppe videre dating? 

Sånn. 

Anonymkode: af338...dc6

Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Hva tror du selv?

Hva tenker du om en videre date, føler du at det er noe der vi kan bygge på videre eller vil du helst droppe videre dating? 

Sånn. 

Anonymkode: af338...dc6

Som jeg sa så tar han fremdeles kontakt og ønsker å møtes igjen.

Skrevet

Gi han en sjanse til. Kanskje han likte deg veldig godt etter første, og ble dritnervøs.

Anonymkode: 8ce3e...79f

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Gi han en sjanse til. Kanskje han likte deg veldig godt etter første, og ble dritnervøs.

Anonymkode: 8ce3e...79f

Ja, han virket veldig nervøs.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja, han virket veldig nervøs.

Du kan overbevise deg selv om at det var nervøsiteten hans. Møt han gjerne igjen. Gir han ingenting da heller, må du gi han opp. Da er han av den typen som ikke «gidder» å løfte en finger for å bli kjent. 

Anonymkode: 5563f...9fd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du kan overbevise deg selv om at det var nervøsiteten hans. Møt han gjerne igjen. Gir han ingenting da heller, må du gi han opp. Da er han av den typen som ikke «gidder» å løfte en finger for å bli kjent. 

Hvor har du dette fra?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvor har du dette fra?

Jeg har det ikke fra noe. Jeg kom bare med en muligens teori. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Som jeg sa så tar han fremdeles kontakt og ønsker å møtes igjen.

Ja, men du vet fortsatt ikke hva han tenker og føler rundt deg, og videre dating. Er han usikker, vil han bli kjent på ordentlig?  For meg er det naturlig å ta det opp på metanivå. Få personen til å fortelle hvilke vurderinger han gjorde etter forrige date, og hvordan han veide for og i mot det å komme på neste møte.  Spør direkte "hva tenker du akkurat nå?". Trolig vil han svare ærlig.  

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, men du vet fortsatt ikke hva han tenker og føler rundt deg, og videre dating. Er han usikker, vil han bli kjent på ordentlig?  For meg er det naturlig å ta det opp på metanivå. Få personen til å fortelle hvilke vurderinger han gjorde etter forrige date, og hvordan han veide for og i mot det å komme på neste møte.  Spør direkte "hva tenker du akkurat nå?". Trolig vil han svare ærlig.  

Jesus

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har det ikke fra noe. Jeg kom bare med en muligens teori. 

Til å være en "teori", så er du temmelig bombastisk. Helt utrolig at noen kan svare sånn om mennesker og en situasjon man ikke kjenner noe til, og potensielt bidra til at TS dropper noe som kan utvikle seg positivt. Hva er din motivasjon for det?

TS: Jeg hadde nok gitt det en sjanse til for å se om nervene hans virket roligere, og om flyten i samtalen er bedre. Hvis man skal gi opp noen på såpass tynt grunnlag, kan det bli vanskelig å etablere noe som helst.

Anonymkode: 50772...8b5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jesus

Nei, ikke denne gangen.  

Slik jeg beskriver det høres det sikkert ut som en dreper for romantikk og spontanitet, men greia er i hvertfall å finne en måte å komme under huden på folk, og det er du vel interessert i? 

Det er forbausende mange som foretrekker å sitte hjemme og analysere, og tolke, til det er enklest å gi opp. Eller spørre en gjeng ukjente på KG.  

Selvsagt kan du håpe å treffe noen der alt bare flyter lett, og dere plutselig er kjærester, men i beste fall på en veldig overfladisk måte. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Nei, ikke denne gangen.  

Slik jeg beskriver det høres det sikkert ut som en dreper for romantikk og spontanitet, men greia er i hvertfall å finne en måte å komme under huden på folk, og det er du vel interessert i? 

Det er forbausende mange som foretrekker å sitte hjemme og analysere, og tolke, til det er enklest å gi opp. Eller spørre en gjeng ukjente på KG.  

Selvsagt kan du håpe å treffe noen der alt bare flyter lett, og dere plutselig er kjærester, men i beste fall på en veldig overfladisk måte. 

😵

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

😵

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Når det skurrer såpass etter første date, så hadde jeg ikke giddet.

Anonymkode: 73cde...688

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Førstedaten gikk veldig bra. God kjemi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...