Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor litt grisgrendt, har derfor ikke mulighet til å ha bredbånd via fiber. Har en stund hatt trådløst bredbånd fra Telenor og vært fornøyd med det. Nå har imidlertid ruteren slått seg vrang siste ukene virker det som, Telenor er vanskelige å ha med å gjøre, de utfører målinger og mener linja er i orden, hjelper jo ikke meg at linja er oppe og går innimellom, vil jo gjerne ha stabilt nett hele døgnet.

Er det noen som har erfaring med trådløst bredbånd/ruter fra Allente? Ser de leverer høy hastighet på min adresse, må vurdere å bytte leverandør hvis telenor ikke sender meg ny ruter snart, men lurer på om det er noe poeng. Har vært stabilt nett i mange måneder hos meg før trøbbelet startet nå, så da tenker jeg kanskje at ruteren til telenor er problemet?

Anonymkode: 7dcbf...9d7

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sett på bredbånd.no ellernoe sånn, tror du får tilbud fra mange samtidig der for å sammenligne. Brukte selv bredbånd.no etter tips om bredbånd fra hjem og hage-magasinet

Anonymkode: e74dd...853

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.11.2021 den 7.14):

Er det noen som har erfaring med trådløst bredbånd/ruter fra Allente? Ser de leverer høy hastighet på min adresse, må vurdere å bytte leverandør hvis telenor ikke sender meg ny ruter snart, men lurer på om det er noe poeng. Har vært stabilt nett i mange måneder hos meg før trøbbelet startet nå, så da tenker jeg kanskje at ruteren til telenor er problemet?

Har du undersøkt hos Ice Net? Men bedre å søke først hos bredband.no (som forrige skrev).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...