AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #1 Skrevet 10. november 2021 Noen som har gått på lithium her å gått opp i vekt på de? Gir de mye økt sult følelse? Anonymkode: e8543...0d3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #2 Skrevet 10. november 2021 google "lithium weight gain" og "lithium hunger feeling", så finner du nok svar. Anonymkode: 5a20b...f9d
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #3 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): google "lithium weight gain" og "lithium hunger feeling", så finner du nok svar. Anonymkode: 5a20b...f9d Gjorde det å ble ikke mindre bekymret, men tenker kanskje ikke alle ville føle det sån å håpet på litt erfaringer fra andre. Hi Anonymkode: e8543...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #4 Skrevet 10. november 2021 Jeg gjorde ikke det. Anonymkode: f105e...b10
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #5 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Jeg gjorde ikke det. Anonymkode: f105e...b10 Følte du noe sult? Hi Anonymkode: e8543...0d3
Uheldig Skrevet 10. november 2021 #6 Skrevet 10. november 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Noen som har gått på lithium her å gått opp i vekt på de? Gir de mye økt sult følelse? Anonymkode: e8543...0d3 Kjenner noen som går på det og de har gått opp i vekt.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #7 Skrevet 10. november 2021 Uheldig skrev (1 time siden): Kjenner noen som går på det og de har gått opp i vekt. Huff vil jo ikke gå opp i vekt da, men jeg er glad i grønnsaker så hvis man er flink med kostholdet så kanskje man ikke går opp så mye i hvertfall hi Anonymkode: e8543...0d3
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #8 Skrevet 10. november 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Følte du noe sult? Hi Anonymkode: e8543...0d3 Nei egentlig ikke, men for meg ble det brukt mot depresjon, jeg vet ikke om det gjelder for deg? Når man er deprimert kan man jo ha en tendens til å spise enten mer eller mindre enn det man er vant til. Fortsett å spise sunt og regelmessig, og om du orker få deg litt daglig mosjon, gjerne i frisk luft. Dette vet jo alle så er ikke meningen å womansplaine noe her til deg nå Det går sikkert helt fint! Hvis du ikke spiser mer enn du pleier går du ikke opp i vekt. Stress minst mulig med det, overtenking kan føre til overspising på grunn av unødvendig sulting. Det har hvertfall skjedd meg i yngre dager i perioder jeg ble opphengt i matinntak. Anonymkode: f105e...b10
AnonymBruker Skrevet 10. november 2021 #9 Skrevet 10. november 2021 Jeg ble ikke sulten, men tørst. Brukt de i 15 år. Anonymkode: 1a55d...923
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #10 Skrevet 11. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Nei egentlig ikke, men for meg ble det brukt mot depresjon, jeg vet ikke om det gjelder for deg? Når man er deprimert kan man jo ha en tendens til å spise enten mer eller mindre enn det man er vant til. Fortsett å spise sunt og regelmessig, og om du orker få deg litt daglig mosjon, gjerne i frisk luft. Dette vet jo alle så er ikke meningen å womansplaine noe her til deg nå Det går sikkert helt fint! Hvis du ikke spiser mer enn du pleier går du ikke opp i vekt. Stress minst mulig med det, overtenking kan føre til overspising på grunn av unødvendig sulting. Det har hvertfall skjedd meg i yngre dager i perioder jeg ble opphengt i matinntak. Anonymkode: f105e...b10 Nå som jeg har fått roet meg ned så tenker jeg det er bedre å legge på seg noen kilo enn å ødelegge mitt å de rundt seg sitt liv pga min bipolar . Å dessuten er jeg en veldig sund person som ikke liker søt så tror jeg skal klare dette fint😊 takk for at du satte ting i litt perspektiv . Hi Anonymkode: e8543...0d3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2021 #11 Skrevet 11. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Nå som jeg har fått roet meg ned så tenker jeg det er bedre å legge på seg noen kilo enn å ødelegge mitt å de rundt seg sitt liv pga min bipolar . Å dessuten er jeg en veldig sund person som ikke liker søt så tror jeg skal klare dette fint😊 takk for at du satte ting i litt perspektiv . Hi Anonymkode: e8543...0d3 Bare hyggelig😊 Bra du har fokus på helsa di Anonymkode: f105e...b10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå