AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Hei. Jeg har hørt om en venninne som fik god hjelp mot hodepinen sin, gjennom nerveblokkade. Det funket med engang for henne, og funket i over 1uke. Jeg har strevd med smerter i korsryggen, ligger en kule og presser på der, samt prolaps. Jeg har kronisk smerte døgnet rundt og bruker den nest sterkeste medisinen som finnes, rett før morfin, som jeg ikke får. Men, den medisinen jeg bruker og har brukt i flere år (har prøvd flere gjennom årene og økt i styrke da de slutter å funke), og denne slutter å funke den også. Jeg har nå store smerter szore deler av dagen. Kan huske da jeg nettopp startet med denne, den funket med engang og det gikk lenge før jeg måtte ta nye. Men som alle andre medisin, så mister den litt effekt når man tar det i lang tid. Men, tanken på å være smertefri i 1uie er himmelsk!! Og få en detox fra medisinen, slik at kroppen kan få en ny virkning når jeg tar den "på nytt"? Men.har fått avslag på smerteklinikk som legen henviste til. Så jeg ringte rundt, fant ut at aleris tar ca 5000kr for en time konsultasjon og ca 7-8000kr fod en injeksjon. Altså ca 13000 for 1uke smertefri??? Kan gjerne betale 1-2000kr, mmen ikke 13. For det er hele pensjonen min. Er det noen andre som tilbye dette, uten å ruinere meg?? Anonymkode: 462a7...139
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Jeg betaler 1000,- per time hos privat nevrolog. Har forsøkt nerveblokade selv der, uten effekt. Betalte ikke noe mer enn selve timen. Anonymkode: 49790...3cf
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 Jeg har også god (kortvarig) effekt av nerveblokkade mot kronisk migrene. Men har ikke hørt at det kan brukes på de områdene du beskriver. Vet du at det er mulig? Om ikke, ville jeg begynt med å drøfte med fastlegen. Anonymkode: e7265...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Noen som har fått blokade ift bekkensmerter🥺 Anonymkode: 25b47...27e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå