Bentebent Skrevet 6. oktober 2005 #1 Skrevet 6. oktober 2005 Har sikkert vært tråder om dette før, men... Har dere prøvd pulsklokke, og i så fall var dere fornøyd med den? Hvilke klokker anbefaler dere, og hvilke anbefaler dere ikke?
Ionaa Skrevet 6. oktober 2005 #2 Skrevet 6. oktober 2005 Har sikkert vært tråder om dette før, men... Har dere prøvd pulsklokke, og i så fall var dere fornøyd med den? Hvilke klokker anbefaler dere, og hvilke anbefaler dere ikke? ← Det avhenger veldig av hva du skal bruke den til. Du kan få alt fra pulsklokker som kun måler nettopp puls, til avanserte miniatyr datamaskiner, med overføring til PC for å lage programmer og statistikker. http://www.pulsklokke.no/ På denne siden er Polar sine modeller beskrevet. Jeg har en ganske enkel pulsklokke fra Polar som jeg fikk i gave. Jeg er kjempefornøyd. Jeg bruker den da primært til intensitesstyring sånn at jeg vet at jeg holder meg på det nivået jeg vil trene.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 8. oktober 2005 #3 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har en pulsklokke fra Polar. Har ikke trent på snart ett år, men det var i alle fall lett å se om jeg hadde fremgang i treningen eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå