BigFoot Skrevet 9. november 2021 #1 Del Skrevet 9. november 2021 Bør / må man ha det? Brukte det på fly når jeg var gravid, men ikke tenkt tanken i etterkant. Nå skal vi på lengre reise, 3 fly på 24 timer. Lengste flyturen er 8 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg bruker det alltid på reiser over fire timer. Selv om jeg er ung og sprek så har jeg alltid slitt med at føttene hovner opp på flyturer. Så støttestrømpene er alltid med selv om jeg føler meg åtti år😅 Det er så deilig å slippe å vente et døgn på at føttene blir normale igjen. Anonymkode: c2cb7...e7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reiseglad Skrevet 9. november 2021 #3 Del Skrevet 9. november 2021 Absolutt, beina føles mye bedre uten tyngdefornemmelse og hevelser på en sånn lang flytur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Del Skrevet 9. november 2021 Støttestrømper❤️ Det er gull, SÆRLIG hvis man skal ta flere fly over kortere tid (mye opp og ned) for min del. Anonymkode: 8a1c0...078 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HarlemsNocturne Skrevet 21. november 2021 #5 Del Skrevet 21. november 2021 Hva gjør de egentlig? Jeg mener, hvordan kan det å ha på noe stramt hindre at beina hovner opp?😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2021 #6 Del Skrevet 21. november 2021 Jeg har bare flydd skikkelig langt to ganger. Jeg burde hatt støttestrømper, for bena mine ble hovne og vonde under den ene flyturen. Skoene ble trange og ubehagelige å ha på. Anonymkode: 72839...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå