AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #1 Skrevet 9. november 2021 Vi skal selge leiligheten og trenger derfor en megler. Vi var veldig fornøyde med han vi har brukt tidligere, men han har flyttet så vi må finne en ny og det er alt for mange å velge mellom🙈 Er det noen som kan anbefale en megler de har vært fornøyde med? Vi bor på Løkka så gjerne en som er kjent med området. Vi er ikke interessert i Propr eller andre gjør det selv løsninger 🙂 Anonymkode: 1769b...126
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #2 Skrevet 9. november 2021 Gå på visninger i nærområdet og «prøv» dere frem. Dere merker veldig fort hvem som kan selge, kjenner området og stiller forberedt, dere trenger ikke å teste aktivt. Anonymkode: e8fe8...e3f 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #3 Skrevet 9. november 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Gå på visninger i nærområdet og «prøv» dere frem. Dere merker veldig fort hvem som kan selge, kjenner området og stiller forberedt, dere trenger ikke å teste aktivt. Anonymkode: e8fe8...e3f Støtter dette. Oppsøk meglere i "felten", så kan dere se hva dere får Anonymkode: c8f25...c29 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #4 Skrevet 9. november 2021 Jeg ville rett og slett sett på annonser på Finn.no som dere syns ser lokkende ut, da har megler gjort en god jobb. Gjerne annonser i deres bydel, så får dere en megler som er lokalkjent. Vet mange er fornøyde med Boa fordi de tar veldig fine bilder, men det er kanskje litt dumt hvis boligen fremstår mye mer fresh enn den faktisk er. Et annet tips er å snakke litt med megler om spørsmål som kan komme. Hos oss har jeg flere ting jeg vil trekke frem når vi selger, som megleren som solgte leiligheten ikke snakket om (f. eks at balkongen vår har mye mer sol enn vi fikk inntrykk av). Anonymkode: 342fa...239
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #5 Skrevet 9. november 2021 Vi fant han her på meglersiden, var veldig fornøyd. Føler meg litt tryggere når han er jurist i tillegg. https://meglersiden.no/eiendomsmegler/henrik-ernesto-oygarden Anonymkode: c394a...aa5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå