AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Jeg skal ta antipsykotika, men stemmene nekter meg. De skader meg om jeg tar de. Legen sier jeg skal ta medisiner, men jeg klarer ikke for jeg får ikke lov…. Anonymkode: dfb0d...33e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #2 Skrevet 8. november 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg skal ta antipsykotika, men stemmene nekter meg. De skader meg om jeg tar de. Legen sier jeg skal ta medisiner, men jeg klarer ikke for jeg får ikke lov…. Anonymkode: dfb0d...33e Har du noen sår/skader fra stemmene? Anonymkode: bc39c...ef7
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #3 Skrevet 8. november 2021 Snakk med legen din om dette, ev få byttet til depotinjeksjon. Da slipper du daglig kamp med stemmer. Anonymkode: e3a2d...40f 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #4 Skrevet 8. november 2021 Siden du skriver her skjønner du sikkert at det er best for deg at legen bestemmer dette, og ikke stemmene. Anonymkode: e0beb...877 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #5 Skrevet 8. november 2021 Ta medisinen din, så stilner stemmene. Anonymkode: 6d526...19c 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #6 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har du noen sår/skader fra stemmene? Anonymkode: bc39c...ef7 Hva mener du? Anonymkode: dfb0d...33e
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #7 Skrevet 8. november 2021 Rart stemmene ikke sa du skulle la være å skrive dette på kg også da. Anonymkode: 71545...d64 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #8 Skrevet 8. november 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg skal ta antipsykotika, men stemmene nekter meg. De skader meg om jeg tar de. Legen sier jeg skal ta medisiner, men jeg klarer ikke for jeg får ikke lov…. Anonymkode: dfb0d...33e Denne er veldig vanskelig, men det er legen som har rett. Stemmene er nå svært truet, de vet at medisinen vil gå utover dem, og de gjør alt de kan for å unngå det. Det er svært vanskelig å ta dette på et forum, men hadde vi pratet litt, hadde jeg nok rådet deg sterkt til å ta medisinen, og samtidig forklart hvorfor. Det er vanskelig når stemmene blir "ekte" og nære, når man skal vurdere hvem man skal høre på, men likevel; hør på legen! Anonymkode: 8ce89...bee 3
Purple_Pixiedust Skrevet 8. november 2021 #9 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Rart stemmene ikke sa du skulle la være å skrive dette på kg også da. Anonymkode: 71545...d64 Man trenger ikke være helt invalid ute av stand til å skrive eller søke råd selv om man har stemmer som kommanderer.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #10 Skrevet 8. november 2021 Er du innlagt? Uansett du må høre mer på legen enn stemmene Anonymkode: 19025...b73
Mooza Skrevet 8. november 2021 #11 Skrevet 8. november 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): eg skal ta antipsykotika, men stemmene nekter meg. De skader meg om jeg tar de. Legen sier jeg skal ta medisiner, men jeg klarer ikke for jeg får ikke lov Så bra at du sier det her! Nå må du bare si det til noen andre. Ring noen nære som kan fortell det videre til lege, eller ring legevakta. Hvis du ikke tar pillene så blir bare stemmene verre, og det vet du jo. Får du ikke til å ta pillene, så send en melding til noen og fortell dette. Det kommer til å gå bra, men du må dele dette med flere enn oss. Du fortjener å ha det rolig i hodet ditt, og at du er den som dominerer der. Ta vare på deg selv og søk hjelp nå som det er vanskelig. Stor klem ❤️
Safiye Skrevet 8. november 2021 #12 Skrevet 8. november 2021 Kjære trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. Med vennlig hilsen, Safiye, mod
Fremhevede innlegg