AnonymBruker Skrevet 8. november 2021 #1 Skrevet 8. november 2021 Tok angrepille for i overkant av to uker siden, tre dager etter samleie. Etter bare 6 dager fikk jeg en liten blødning ca 1 uke før forventet mens. Den var sparsommelig og blødningene kom og gikk litt i en uke før det nesten opphørte. Så nå plutselig etter jeg trodde det var over fikk jeg styrt blødning og kraftige smerter. Store blod koagler kommer ut og jeg svimler og kaldsvetter. Har opplevd spontanabort tidligere og dette opppleves ganske likt. Nå begynner jeg å lure på om jeg ble gravid siden jeg tok angrepillen sent…og at dette er en spontanabort som skjer nå. Har noen opplevd slike kraftige blødninger etter angrepille? Blødning over så lang tid og så med nærmest styrtblødning? Eller har dere opplevd spontanabort ved gravid i uke 2-3 som opplevdes lignende som dette? Vet jo det skjer svært mange spontanaborter tidlig uten at folk har skjønt det selv. Bare trodd det var uregelmessig kraftig mens.. Går jo selvfølgelig til legen om dette ikke gir seg i løpet av et døgn. Men kunne vært greit å høre om andres erfaringer. Anonymkode: dad00...fe5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå