AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #21 Skrevet 9. november 2021 Det med 6G er ikke aktuelt for mange da arbeidsgiver betaler lønn. Men det er et viktig poeng da, mannen må sjekke opp det på jobben sin før han og TS kan bestemme hva som er best for dem. Husk også at tid med ungen er viktigere enn masse penger, så lenge man får det til å gå rundt Anonymkode: 1dff1...a23
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #22 Skrevet 9. november 2021 AnonymBruker skrev (På 7.11.2021 den 17.10): Vi begge har krav på foreldrepenger, men far tjener mye mer enn meg. Jeg jobber 50 % og har ikke fast kontrakt. Far tjener ca 980.000 i året. Jeg lurer da på om det er mulig at far tar ut 100% pappaperm? Jeg har fleksitid på jobben min og kan jobbe litt som jeg vil så lenge jeg jobber 4 timer per dag. Tenker da at jeg tar morningene sånn i forhold til amming og diverse, gå på jobb 14.00 tiden. Er dette mulig?? Anonymkode: cc630...51d Her er litt info om emnet (se bilde fra link) § 14-10. Generelle bestemmelser om uttak av foreldrepenger Anonymkode: 11418...763
AnonymBruker Skrevet 9. november 2021 #23 Skrevet 9. november 2021 Det er lettere å lese det som står på nav.no enn det som er linket her (lovtekst) synes jeg. Feks kommer det dårlig frem i skjermbildet over at det der ikke gjelder fedrekvoten. (Bare nevnt nederst) Anonymkode: 1dff1...a23 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå