Gå til innhold

Finnes det små munnbind?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regner med det siden det må være massevis av helsepersonell med samme problem som meg 😛 

Jeg har prøvd flere av merkene som selges på apoteket, men ansiktet mitt er ikke langt nok fra øynene og ned, så enten blir munnbindet hengende som en pose under haka, eller så havner det så langt opp at det går inn på øynene.

Tips?

Anonymkode: 14bd7...b6f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å knyte en knute på strikkene så de blir kortere, det er jeg nødt til ellers klarer jeg ikke gå med munnbind.

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror at de solgte munnbind for barn på Normal.

Anonymkode: d1988...c46

• Liker 2
Skrevet

Det finnes en stang med "haker" på, som man kan feste strikken til. Det er flere "haker" på hver side. Mange med hijab bruker disse fordi de dekker til ørene

• Liker 3
Skrevet

Takk for tips! :smilyblomst:

Det fungerer dessverre ikke for meg å knyte strikken. Selve papirdelen blir fortsatt stor og posete.

Skrevet

De har mange fine på new yorker! Der kan du stille til de passer deg 

• Liker 1
Skrevet

Hvis du kan bruke flergangs så er de som selges (iallfall solgtes) på Cubus, Bik Bok, Kid og Carlings veldig små. De som New Yorker har er også små, men de er så tynne at jeg tviler på at de fungerer til noe annet enn at det skal se greit ut.

Anonymkode: 6f967...b35

• Liker 1
Skrevet

Små munnbind finnes. Jeg så i alle fall stadig folk med små frimerkemunnbind som knapt rakk fra nesetipp til hake den tiden alle brukte dem. Men hvor du får tak i dem vet jeg dessverre ikke.

Anonymkode: e259e...3a1

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips! :) 

Det er påbudt med munnbind igjen, så jeg må finne noe som fungerer uten å være ubehagelig.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk! :smilyblomst:

Anonymkode: f10b4...e0f

Bare hyggelig, har slitt med det samme problemet selv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...