AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #1 Skrevet 7. november 2021 Hei. Jeg måtte dra hjem til familie denne helgen fordi de trengte hjelp med flytting av noe. Jeg måtte avlyse en legetime pga det. Nå fikk jeg satt opp en time idag her i Sandvika. Familien har dog bestemt seg for at de vil kjøre opp klær til leiligheten og de vil ikke kjøre når det er mørkt. Jeg har ikke behov for mer klær der da jeg har for lite plasser og møbler til å ha tingene mine i som det er og slitermed å holde orden. Moren min er veldig opptatt av hvordan jeg kler meg. Jeg klarer ikke å snakke med de. Jeg takler det ikke psykisk. Jeg er redd for konsekvensene av å utsette legetimen og samtidig så hadde det vært veldig lurt for meg å få det gjort på en søndag. Jeg har nummenhet i underlivet (sovnet) og kjenner ikke når jeg går på toalettet. Ønsker å be om henvisning til MR i tilfelle det er noe cauda equina eller trykk på nerver. Ønsker også å be om en henvisning til psykolog da jeg har en diagnose på en alvorlig psykisk lidelse fra tidligere. Jeg har ellers noe selvmordstanker. Nå som jeg har tenkt litt på det, så er det sånn at jeg ikke hadde fått time til MR før imorgen på Unilabs/Aleris. Det er mulig at de har øhjelp MR på helgedager på sykehus. De hadde kanskje kunnet henvise til mottak eller sykehus for øhjelp vurdering evt. Er det noen som har hatt cauda equina eller nummenhet/tap av følelse ved berøring i underlivet og vet hvordan vanlig utredning for dette går? Anonymkode: 3da98...96f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå