Gå til innhold

Er så varm - svetter mye

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er så vannvittig varm hele tiden og småsvetter litt i løpet av dagen. Jeg er litt overvektig og begynner å lure på om det har noe med det å gjøre? å svette Jeg tenker at kanskje en løpetur om morgenen kan hjelpe på? At jeg på en måte får svetter ut litt før jeg feks. skal på jobb? Det er nemlig litt plagsomt...

Noen som vet? Eller burde jeg få dette sjekket av legen? Jeg svetter ikke bare i ansiktet, men på absolutt hele kroppen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker du nok vann? Det virker avkjølende. Overvektige svetter litt mer ja, men hvis dette er noe som har kommet plutselig burde du ta en sjekk hos legen.

Skrevet

Jeg drikker mye vann i løpet av dagen, men kanskje jeg burde stå opp litt før for å drikke vann før jeg begir meg ut om morgenen? Jeg har vel alltid svettet litt sånn i overgangen sommer-høst, men ikke så mye som nå og jeg svetter mer nå enn når det var på det varmeste i sommer så kanskje jeg burde få meg en time hos lege? Jeg samler mye vann i kroppen også har jeg merket.

Skrevet

og hvis ikke legen kan hjelpe deg (eller kanskje uansett - både - og er ingen dårlig ting), så kom deg til en akupunktør. Har hatt god erfaring med det ifbm slik hete.

Skrevet

Jeg synes du bør la en lege sjekke deg, i hvert fall hvis det har vart/varer en stund og det er annerledes enn du er vant til. Det kan ha med endringer i stoffskiftet å gjøre, og da må det kanskje noen prøver til for å finne ut om det er "helt normalt" eller skyldes endret funksjon i en eller annen kjertel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...