AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #21 Del Skrevet 24. november 2021 Ine Jansen er så sexy og fin....med en herlig stemme,så jeg blir glad hver gang jeg både ser og hører den vidunderlige kvinnen. Anonymkode: b05e3...dc9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. november 2021 #22 Del Skrevet 24. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg! Også er hun så vakker, synes jeg da. Anonymkode: a04da...86a Ja det er jeg helt enig i, hun er veldig vakker og kul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 24. november 2021 #23 Del Skrevet 24. november 2021 Nja, har hørt Vendela Kirsebom innimellom, det er vel sånne jobber de tar for å spe på lønna når de ikke har nok jobber ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. november 2021 #24 Del Skrevet 24. november 2021 Ts her, hadde glemt av denne tråden 😂 kid, Telenor, forsikringsselskap husker ikke i farten hvilket. Så var det minst en til . men nå som jule reklamer går så har de tonet ned litt, men skal oppdatere når jeg hører dem igjen 😄 jeg digger henne som skuespiller, men ble irriterende å høre den samme stemmen om og om igjen 🙈 Anonymkode: 04a4c...7de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå