Litenoggod Skrevet 6. november 2021 #1 Del Skrevet 6. november 2021 Denne dama fortjener virkelig ros. Jeg elsker Liv på måten hun fremstiller ting på TikTok. Nå har hu har nettbutikk og jeg lurte på om noen har bestilt noe derfra? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniBaguette Skrevet 7. november 2021 #2 Del Skrevet 7. november 2021 Ros? Jeg er ikke enig. Jeg syns det er skikkelig synd at mye av det hun viser fram er så lite miljøvennlig (og potensielt helseskadelig). Hun vasker bl.a toalettet ved å helle store mengder av 3-4 ulike rengjøringsmidler i toalettet samtidig. Jeg håper ikke hun påvirker andre til å gjøre det samme. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The_marsmallowlady Skrevet 7. november 2021 #3 Del Skrevet 7. november 2021 MiniBaguette skrev (15 timer siden): Ros? Jeg er ikke enig. Jeg syns det er skikkelig synd at mye av det hun viser fram er så lite miljøvennlig (og potensielt helseskadelig). Hun vasker bl.a toalettet ved å helle store mengder av 3-4 ulike rengjøringsmidler i toalettet samtidig. Jeg håper ikke hun påvirker andre til å gjøre det samme. Lurer også på hvor mye av godteriet som blir åpnet og det som går ut på dato blir kastet. Greit å kjøpe større, men det er ikke alltid det lønner seg. Når det er sagt, så er hun flink på dette med å ikke kaste frukt og bær, ved å bruke de til ting som vi andre ikke tenker på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
h/k Skrevet 9. november 2021 #4 Del Skrevet 9. november 2021 Jeg synes hun ikke lager spesielt sunn mat til barna sine og bruker urovekkende mengder med salt. Sjarmerende dame, det skal hun ha. Virker snill 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maydis8 Skrevet 9. november 2021 #5 Del Skrevet 9. november 2021 Eksponering av barn 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå