AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Hei! jeg har en innekatt og bor i blokk! (Maine coon katt) Hun som bor over meg har også katt, så sliter veldig med at katten min majuer og sitter seg ved døren og klorer og vil ut(opp til den andre katten) de har aldri Møttes, men vet godt at hverandre er der. noen i samme situasjon som har tips til hvordan jeg skal håndtere dette. Burde man la de møtes eller holde avstand? vet at hun over sliter med det samme. takk for svar Anonymkode: 08ae9...000
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 La de møtes Anonymkode: 18136...b49
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hei! jeg har en innekatt og bor i blokk! (Maine coon katt) Hun som bor over meg har også katt, så sliter veldig med at katten min majuer og sitter seg ved døren og klorer og vil ut(opp til den andre katten) de har aldri Møttes, men vet godt at hverandre er der. noen i samme situasjon som har tips til hvordan jeg skal håndtere dette. Burde man la de møtes eller holde avstand? vet at hun over sliter med det samme. takk for svar Anonymkode: 08ae9...000 Du skaffer selskap til den katten du allerede har. Skal man ha innekatt anbefales det to av en grunn Anonymkode: de731...b3c
Gjest Smeltemann Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Gi bort katten til noen som kan gi den et verdig liv . Katter skal ikke kun være inne.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Ingenting som heter innekatt, katter er dyr som trenger å være ute. Katter som lever hele livet sitt innendørs lever ikke et godt liv, de er redusert til et vesen som kun eksisterer for sine egoistiske eiere. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du skaffer selskap til den katten du allerede har. Skal man ha innekatt anbefales det to av en grunn Anonymkode: de731...b3c Det er bedre å få omplassert den katten man har, ikke ødelegg livet til enda en katt. Anonymkode: 16d0c...445 1
Kittykat Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Hvis man skal ha en innekatt, så anbefales det å ha 2 stk sånn at de har selskap i hverandre. Vi har selv 2 innekatter. De er søstre fra samme kull og de har et så veldig godt liv, med kos, leking og masse god mat. De lider overhodet ingen nød. Grunnen til at vi valgte å adoptere begge to, var nettopp for at de skulle ha selskap i hverandre i tillegg til selskap i oss. Så jeg ville skaffet en katt til. Men en innekatt trenger ikke å være inne hele livet. Hvis man bor i blokk og har en innekatt, så kan man, fra katten er liten, venne den til å gå i sele f eks, så kan man på den måten ta katten med ut. Det er det mange som gjør. Det er ingenting galt i det. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Mye idiotiske svar her. Tydeligvis folk som ikke har vet hva de snakker om Anonymkode: 08ae9...000 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Er katten kastrert? Jeg har hatt innekatt i 11 år og aldri opplevd at de legger merke til katter i andre etasjer eller utenfor.. Er naboens kastrert? Om noen av dem ikke er det ville jeg iallfall kastrert dem med en gang. Har forresten hatt innekatt som likte seg best alene, og innekatt som elsket selskap av annen katt.. så ikke alle er like der. Men de fleste vil jo ha glede av en annen katt iallfall om de vokser opp sammen. Anonymkode: 683fe...728
Kittykat Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mye idiotiske svar her. Tydeligvis folk som ikke har vet hva de snakker om Anonymkode: 08ae9...000 Nå vet jeg ikke hvilke svar du siktet til, men jeg har hatt katter i over 20 år, så jeg vil tro at jeg vet hva jeg snakker om. Jeg sier ikke at jeg er ekspert på katter, men jeg vet da ganske mye om katt og kattehold.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #10 Skrevet 7. november 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Ingenting som heter innekatt, katter er dyr som trenger å være ute. Katter som lever hele livet sitt innendørs lever ikke et godt liv, de er redusert til et vesen som kun eksisterer for sine egoistiske eiere. Rart at det i store deler av resten av verden så er det helt motsatt, at det å la katten gå ute blir ansett som dyremishandling. Men som vanlig så vet vi vel best her på berget... Anonymkode: 54474...e4f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå