AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Jeg er en mann på 35. Har en god jobb som jeg trives godt i med gode kolegaer. Jeg er med på alle sosiale ting gjennom jobben på fritiden. Jeg bor forholdsvis langt unna min egen famile, så kan ikke besøke dem hver helg. I helgene blir jeg sittende mye alene. Jag har noen gode venner som jeg besøker når jeg kan, men de er ofte opptatt med familie. Jeg har prøvd å finne noen sosiale arenaer i nærområdet, men finner ikke noe som passer meg. Har prøvd å gå ut på byen alene, men er litt for introvert til at jeg lett kommer i kontakt med ukjenete på den måten. Merker dette begynner å slite litt på meg. Kanskje noen har råd å komme med her? Litt vanskelig å skrive dette kjenner jeg, av frykt for å høres veldig sytete ut. Anonymkode: 7de5c...3af 1
Mooza Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Har du noen prosjekt du kunne holdt på med? Litt sånn uavhengig av sosiale arenaer? Poenget må jo være at helga skal være bra selv om du ikke akkurat den helga har noen å henge med. Kunne du arrangert noe hos deg? Pokerkveld? Eller øvd deg på å lage virkelig god mat, og deretter invitert noen på middag? Kanskje tatt en date? Dyrket grønnsaker, lest bøker, bygget noe...kjøpt aksjer. Trent? Fått deg noen seriøst fine magemuskler. Meldt deg på maraton. Begynt å surfe, meldt deg inn inn på golf og fått deg noen som du kunne spilt med. Det er jo noe med å finne noe du kan like å holde på med, og møter du noen gjennom det, så er jo det også fint. Det er turgrupper som arrangeres, der man går på fjellet. Eller spille dataspill. Folk har jo ulike ting de liker å holde på med. Skaffet en katt for litt selskap. Ellers; jeg misunner deg litt. Akkurat i dag skal mannen bort i en 50 års dag, ungdommene skal ut, og det er så deilig å ha huset for seg selv. Du har overskuddet, og det er rimelig nice. Nå må du bare finne noe å bruke det på.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Sånn er det for mange av oss. Jeg er alene 95% av årets helger, og jeg har heller ingen kolleger gjennom jobben. Jeg har kroniske smerter som ofte hindrer meg i å gjøre de tingene jeg har lyst til, både hobbyer, gåturer, gjøre ærender.. jeg føler jeg sitter hjemme og råtner vekk. Er i starten av 40-årene, og sånn som dette har det vært i snart 15 år. Hadde jeg i det minste hatt en kropp som fungerte bedre, med litt mindre smertetilstander, så hadde jeg vært hoppende glad. Så tipset mitt til deg er å være glad for at du faktisk klarer å gjøre ting og tang, at du har helse til å gå turer, komme deg ut, dra på byen om du vil, finne nye hobbyer.. Du har muligheter jeg drømmer om, så jeg syns du er veldig heldig😊 Anonymkode: f35b9...f72 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Mooza skrev (13 minutter siden): Har du noen prosjekt du kunne holdt på med? Litt sånn uavhengig av sosiale arenaer? Poenget må jo være at helga skal være bra selv om du ikke akkurat den helga har noen å henge med. Kunne du arrangert noe hos deg? Pokerkveld? Eller øvd deg på å lage virkelig god mat, og deretter invitert noen på middag? Kanskje tatt en date? Dyrket grønnsaker, lest bøker, bygget noe...kjøpt aksjer. Trent? Fått deg noen seriøst fine magemuskler. Meldt deg på maraton. Begynt å surfe, meldt deg inn inn på golf og fått deg noen som du kunne spilt med. Det er jo noe med å finne noe du kan like å holde på med, og møter du noen gjennom det, så er jo det også fint. Det er turgrupper som arrangeres, der man går på fjellet. Eller spille dataspill. Folk har jo ulike ting de liker å holde på med. Skaffet en katt for litt selskap. Ellers; jeg misunner deg litt. Akkurat i dag skal mannen bort i en 50 års dag, ungdommene skal ut, og det er så deilig å ha huset for seg selv. Du har overskuddet, og det er rimelig nice. Nå må du bare finne noe å bruke det på. Mange gode tips og råd her som jeg skal ta til meg 🙂 Kos deg med huset for deg selv 😊 Anonymkode: 7de5c...3af 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sånn er det for mange av oss. Jeg er alene 95% av årets helger, og jeg har heller ingen kolleger gjennom jobben. Jeg har kroniske smerter som ofte hindrer meg i å gjøre de tingene jeg har lyst til, både hobbyer, gåturer, gjøre ærender.. jeg føler jeg sitter hjemme og råtner vekk. Er i starten av 40-årene, og sånn som dette har det vært i snart 15 år. Hadde jeg i det minste hatt en kropp som fungerte bedre, med litt mindre smertetilstander, så hadde jeg vært hoppende glad. Så tipset mitt til deg er å være glad for at du faktisk klarer å gjøre ting og tang, at du har helse til å gå turer, komme deg ut, dra på byen om du vil, finne nye hobbyer.. Du har muligheter jeg drømmer om, så jeg syns du er veldig heldig😊 Anonymkode: f35b9...f72 Leit å høre det har blitt sånn, håper at ting går i orden for deg etterhvert 😊 Ja, jeg er heldig som har helsa i behold 🙂 Anonymkode: 7de5c...3af
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Kunne du vært interessert i å sjekke ut DNT der du bor? Turistforeningen har mange fellesaktiviteter som f.eks fjellsport og singelturer. Mange byer har venneklubber, sjekk ut på Facebook. Steinar Halleland dro i gang dette og det spredte seg rundt om fordi mange kjenner på det samme som du. Blues- , jazz eller rockeklubber? Anonymkode: e338d...b4b 1
Wenda Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Finn grupper på Facebook med folk som går turer i nærområdet. Kjempefint å komme i kontakt med folk der og folk er veldig laidback. Det er ikke noe styr med om du har «riktig» utstyr og sånt, bare kom som du er og bli med på tur liksom 😃 Og da får du brukt kroppen, får masse frisk luft, og kvelden hjemme i sofaen føles så mye bedre ut
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kunne du vært interessert i å sjekke ut DNT der du bor? Turistforeningen har mange fellesaktiviteter som f.eks fjellsport og singelturer. Mange byer har venneklubber, sjekk ut på Facebook. Steinar Halleland dro i gang dette og det spredte seg rundt om fordi mange kjenner på det samme som du. Blues- , jazz eller rockeklubber? Anonymkode: e338d...b4b Mye bra her, skal sjekke ut DNT 🙂 Om noen vet om det finns sånne vennegrupper i Ringeriks området, så si i fra 🙂 Anonymkode: 7de5c...3af
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mye bra her, skal sjekke ut DNT 🙂 Om noen vet om det finns sånne vennegrupper i Ringeriks området, så si i fra 🙂 Anonymkode: 7de5c...3af Kjenner ikke så godt til det området, enda. Jeg er på vei til å flytte opp dit snart så har begynt å snuse litt på de miljøene, men så langt virker det som at det er et ganske greit frilufts- og aktivitetsmiljø der 😃 Anonymkode: 78a4b...dc5
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 Hvis ingen venneklubb i området? Start en selv! Da har du et prosjekt. Det er garantert mange innflyttere og andre i området som vil henge seg på. Du trenger ikke femti, 5-10 holder. Hvordan gripe det an? Spør venneklubben https://nb-no.facebook.com/venneklubbenofficial/ eller send mail til grunnleggeren [email protected] Anonymkode: e338d...b4b
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er en mann på 35. Har en god jobb som jeg trives godt i med gode kolegaer. Jeg er med på alle sosiale ting gjennom jobben på fritiden. Jeg bor forholdsvis langt unna min egen famile, så kan ikke besøke dem hver helg. I helgene blir jeg sittende mye alene. Jag har noen gode venner som jeg besøker når jeg kan, men de er ofte opptatt med familie. Jeg har prøvd å finne noen sosiale arenaer i nærområdet, men finner ikke noe som passer meg. Har prøvd å gå ut på byen alene, men er litt for introvert til at jeg lett kommer i kontakt med ukjenete på den måten. Merker dette begynner å slite litt på meg. Kanskje noen har råd å komme med her? Litt vanskelig å skrive dette kjenner jeg, av frykt for å høres veldig sytete ut. Anonymkode: 7de5c...3af Trenings senter? Friluftsliv? Bli med i lokale turistforeningen ? Arrangeres det festtaler, bli frivillig ,der møter man mange forskjellige 👏❤💪 Anonymkode: 4cedd...610
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå