AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #1 Skrevet 6. november 2021 Liker du det? Anonymkode: 72cf5...e0f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #2 Skrevet 6. november 2021 Så klart. Hater å legge meg til å sove med masse greier i nesa. Bruker papir og kaster i do etterpå. No big deal. Anonymkode: fe3e5...a61
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. november 2021 #3 Skrevet 6. november 2021 Ingen som går med nesa full av buser vel? De fleste tar de jo bort, eller har jeg misforstått noe? Det jeg har lagt merke til er at overraskende mange piller seg i nesa når de kjører bil😅 Jeg foretrekker å ta de på badet med papir da😅
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #4 Skrevet 6. november 2021 Ominous skrev (3 minutter siden): Ingen som går med nesa full av buser vel? De fleste tar de jo bort, eller har jeg misforstått noe? Det jeg har lagt merke til er at overraskende mange piller seg i nesa når de kjører bil😅 Jeg foretrekker å ta de på badet med papir da😅 Akkurat, mer interessant å spørre "peller du buser når du ikke er alene?"👀 Og nei, det gjør jeg helst ikke. Anonymkode: fe3e5...a61
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 Som de fleste ja, tar de bort på badet i privaten. Det som er ekkelt er ikke nødvendigvis å pelle de, det er å pelle de offentlig og smøre på vegger , biler, tak og andre ting. Anonymkode: 0f91e...568 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #6 Skrevet 6. november 2021 Jepp. Spiser dem også. Er aldri syk 😁 Anonymkode: 7f171...86a 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #7 Skrevet 6. november 2021 Ominous skrev (1 time siden): Ingen som går med nesa full av buser vel? De fleste tar de jo bort, eller har jeg misforstått noe? Det jeg har lagt merke til er at overraskende mange piller seg i nesa når de kjører bil😅 Jeg foretrekker å ta de på badet med papir da😅 Det har jeg aldri skjønt, hvorfor gjør de det?🤣 Anonymkode: 0c5df...cf9
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #8 Skrevet 6. november 2021 Ominous skrev (1 time siden): Ingen som går med nesa full av buser vel? De fleste tar de jo bort, eller har jeg misforstått noe? Det jeg har lagt merke til er at overraskende mange piller seg i nesa når de kjører bil😅 Jeg foretrekker å ta de på badet med papir da😅 Hvordan vet du at de piller seg i nesa, kanskje de bare klør?😂 Anonymkode: 48720...90a
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #9 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jepp. Spiser dem også. Er aldri syk 😁 Anonymkode: 7f171...86a Samme her! Anonymkode: bfa86...31f
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. november 2021 #10 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Hvordan vet du at de piller seg i nesa, kanskje de bare klør?😂 Anonymkode: 48720...90a De fleste som klør seg på nesen når de kjører bil ser ut til å bruke hele hånden å liksom dra nesa mellom tommel å pekefingeren. Hånden blir da som en knyttneve. Klart noen av disse også sniker seg til å lirke ut en buse med tommelen, men det kan ikke jeg se i så fall. Men det sitter en helt egen sort med mennesker som bruker pekefingeren til å pille seg i nasa og disse er rimelig lette å få øye på, en del av de sitter også stille på parkeringsplasser og ser i speilet mens de piller. Jeg dømmer ingen, man vil jo helst ikke ha synlige buser😅 men folk glemmer litt at de er litt på utstilling i bilen og derfor er det litt morsomt😅
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #11 Skrevet 6. november 2021 Ominous skrev (8 timer siden): Ingen som går med nesa full av buser vel? De fleste tar de jo bort, eller har jeg misforstått noe? Det jeg har lagt merke til er at overraskende mange piller seg i nesa når de kjører bil😅 Jeg foretrekker å ta de på badet med papir da😅 Anonymkode: 72cf5...e0f
Gjest Elder Millennial Skrevet 6. november 2021 #12 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Anonymkode: 72cf5...e0f 🤣🤣🤣🤣
AnonymBruker 42 Skrevet 6. november 2021 #13 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Det har jeg aldri skjønt, hvorfor gjør de det?🤣 Det var faktisk skrevet en artikkel om akkurat det for en liten stund siden. Husker ikke helt hvor, men "essensen" var at man føler seg godt nok "isolert" og alene i biler. Litt som sitt eget hjem..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå