Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 5. november 2021 #1 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Jeg velger Linkin Park, Blondie og Depeche Mode. Byttet til Blondie i stedet fir Iron Maiden, slik at det ikke kun blir mannlige jeg hadde hørt på. Endret 6. november 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Slut Skrevet 5. november 2021 #2 Del Skrevet 5. november 2021 The weeknd, Queen og Lana del Rey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletrille79 Skrevet 5. november 2021 #3 Del Skrevet 5. november 2021 Guns n roses, Pink og Twisted Sisters 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Keelin137 Skrevet 5. november 2021 #4 Del Skrevet 5. november 2021 Billy Talent, Metallica og Hans Zimmer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wallaby Skrevet 5. november 2021 #5 Del Skrevet 5. november 2021 Taylor swift, queen, billie eilish Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 5. november 2021 #6 Del Skrevet 5. november 2021 The New Bomb Turks. Chokebore. Deftones. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tina_ Skrevet 5. november 2021 #7 Del Skrevet 5. november 2021 Twenty One Pilots, BTS og Emilie Nicolas 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeffe Skrevet 5. november 2021 #8 Del Skrevet 5. november 2021 Dragosta din tei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella1 Skrevet 5. november 2021 #9 Del Skrevet 5. november 2021 Pearl Jam, Sivert Høyem, Prince 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 5. november 2021 #10 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) hadde bare trengt Coldplay og queen 👑 Endret 5. november 2021 av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittyfox Skrevet 5. november 2021 #11 Del Skrevet 5. november 2021 A-ha, Rammstein, David Guetta (eller sweedish house mafia🤔). greit med litt variasjon, og generelt de jeg liker best i sin sjanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 5. november 2021 #12 Del Skrevet 5. november 2021 The Cure, The Smashing Pumpkins og Jefferson Airplane🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 5. november 2021 #13 Del Skrevet 5. november 2021 Metallica, Portishead og Ashnikko. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hlidskjalf Skrevet 5. november 2021 #14 Del Skrevet 5. november 2021 Burzum, JS Bach, Beatles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2021 #15 Del Skrevet 5. november 2021 (endret) Coldplay er de eneste jeg virkelig liker alle sangene til så jeg vet ikke hvilke andre jeg skulle valgt Av de jeg kommer på nå med flere sanger jeg liker er Queen og Boyzone så måtte blitt de da. Jeg hørte ikke på sanger før jeg kom i 20 åra egentlig så mange av de gamle sangene og artister/band har jeg fått sansen for i voksen alder stAre skrev (4 timer siden): hadde bare trengt Coldplay og queen 👑 Takk for dette innlegget, prøvde å komme på hva jeg skulle velge og hadde glemt Queen 😄 Endret 6. november 2021 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. november 2021 #16 Del Skrevet 6. november 2021 Rammstein Metallica Dr.alban🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 6. november 2021 #17 Del Skrevet 6. november 2021 Rammstein, Emigrate og Lindeman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 6. november 2021 #18 Del Skrevet 6. november 2021 Queen, David Bowie, Anne Grethe Preus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snefriid Skrevet 6. november 2021 #19 Del Skrevet 6. november 2021 Queen ja, og kanskje noe klassisk. Så ville jeg valgt en ung artist og håpet på at vedkommende fortsatte med musikk resten av livet. Stusselig å aldri høre noe nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 7. november 2021 #20 Del Skrevet 7. november 2021 Herregud, vanskelig. A tribe called quest, Arcade fire og Robyn. Kanskje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå