AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #1 Skrevet 5. november 2021 Jeg brant meg for tre dager siden og har fått en middels væskefyllt blemme. Cirka 5 cm langt brannsår, andregrads forbrenning. Det gjør nesten ikke vondt lenger, er bare litt sårt. Jeg lurer på om noen har erfaring med dette, kan jeg sprekke blemma eller ikke? På nettet står det både at man burde og ikke burde, forskjellig av disse nettsidene mener det er bedre å tømme, noen mener det er best å la være. Anonymkode: f7b7c...2b3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #2 Skrevet 5. november 2021 Best å la være. Det er kroppens måte p hele seg på. Den sprekker av seg selv. Ellers får du bare et sår, som kan bli betent. Anonymkode: 5f31a...162
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #3 Skrevet 5. november 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Best å la være. Det er kroppens måte p hele seg på. Den sprekker av seg selv. Ellers får du bare et sår, som kan bli betent. Anonymkode: 5f31a...162 Takk! Anonymkode: f7b7c...2b3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #5 Skrevet 5. november 2021 Doktor Dyregod skrev (8 minutter siden): Kroppen fikser uten din hjelp👍 Takk 👍🏻 Anonymkode: f7b7c...2b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå