Gå til innhold

Ta toget med to hunder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Leste et sted at jeg bare kunne ha med meg én hund på toget?
Skulle hentet venninna mi sin hund samme dag som jeg skal til byen med min egen. Har tatt toget alene med to hunder flere ganger, uten noe tilsnakk. Men det var før jeg leste at det var tillatt med ett kjæledyr per person. 

Tar dere toget med flere hunder?

Anonymkode: b4d3a...e3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har gjort det, men har en over og en under 40cm så. Så hadde to seter og det var nok. Har ikke fått noe kommentarer på det. Hvor store er dine?

Anonymkode: 05a97...68c

• Liker 1
Skrevet

Det skal nok gå fint så lenge du har full kontroll på hundene. Vurdér om du bør kjøpe eget sete til dem. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har tatt toget med to hunder mange ganger, det har aldri vært noe problem. På korte turer med lokaltog har jeg ikke pleid å betale for et ekstra sete til hundene, men hvis man har store hunder må man som oftest det på lengre togturer. Har aldri hørt at man bare kan ha med seg én hund, hvor leste du det?

• Liker 1
Skrevet
On 11/6/2021 at 12:07 AM, venus24 said:

Jeg har tatt toget med to hunder mange ganger, det har aldri vært noe problem. På korte turer med lokaltog har jeg ikke pleid å betale for et ekstra sete til hundene, men hvis man har store hunder må man som oftest det på lengre togturer. Har aldri hørt at man bare kan ha med seg én hund, hvor leste du det?

Om du bestiller billetter på nett er det kun mulig å bestille en hundebillett per person. Jeg som har to hunder løser dette ved å kjøpe to billetter til meg selv, så hundene får eget sete.

Anonymkode: 1aa15...222

Skrevet

Hundene skal vel ikke sitte på setet... de skal ligge under setet ditt eller ved beina dine.

• Liker 1
Skrevet
Try2 skrev (3 timer siden):

Hundene skal vel ikke sitte på setet... de skal ligge under setet ditt eller ved beina dine.

Stemmer, men har man stor hund er det vanlig å kjøpe et "sete" til den. Så har du reservert to seter, og får bedre gulvplass til hunden. 

Anonymkode: c5124...fc8

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Stemmer, men har man stor hund er det vanlig å kjøpe et "sete" til den. Så har du reservert to seter, og får bedre gulvplass til hunden. 

Anonymkode: c5124...fc8

Man kan også ha hunden i setet om man har teppe under.

Anonymkode: 1aa15...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...