AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #1 Skrevet 4. november 2021 Skal opereres om noen uker i høyre hånden. Dere som har operert, hvor lenge er hånden ute av drift? Vet at det er individuelt, men håper å få noen svar på sånn ca hvertfall. 😊 Og merkes det noe av det de gjør under operasjonen? 😣 Gruer meg egentlig mest til å gjøre alt med venstrehånden, som og skal opereres neste år 🤭 Anonymkode: a8ab1...fd0
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #2 Skrevet 4. november 2021 Har operert begge hender. Det eneste man merker, er at man kjenner noen tar på deg på en måte. De skjuler armen bak en duk. Jeg ble litt "høy" etter inngrepet og man må ha andre som kan kjøre deg. Ble sykemeldt i 6 uker første gang, og var på jobb etter ei lita uke andre gang. Jobber i bhg. Hendene virket bedre i noen måneder, men innen ett år var det blitt verre igjen. Har egentlig fått tilbud om ny operasjon, men har mista litt troa på det. Vet om noen som har blitt helt bra igjen. Anonymkode: 13432...e46
AnonymBruker Skrevet 4. november 2021 #3 Skrevet 4. november 2021 Jeg ble operert i narkose, så merket ingenting. Ble sykemeldt 2 uker, men måtte være forsiktig i 6. Det ene håndleddet tok jeg på vgs, det andre da jeg var 20 - vært bra siden operasjonene, jeg er 31 nå. Anonymkode: b9ebd...d41
AnonymBruker Skrevet 5. november 2021 #4 Skrevet 5. november 2021 Tusen takk for svar begge to 😊 Bil kjører jeg ikke uansett, men er det lurt å bli hentet kanskje? Tenkte å ta bussen hjem. Husker dere hvor lenge det var vondt etter operasjonen? Jeg er alene med barn, men regner ikke med å få så mye hjelp av en fireåring uansett 😅 Anonymkode: a8ab1...fd0
AnonymBruker Skrevet 6. november 2021 #5 Skrevet 6. november 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Tusen takk for svar begge to 😊 Bil kjører jeg ikke uansett, men er det lurt å bli hentet kanskje? Tenkte å ta bussen hjem. Husker dere hvor lenge det var vondt etter operasjonen? Jeg er alene med barn, men regner ikke med å få så mye hjelp av en fireåring uansett 😅 Anonymkode: a8ab1...fd0 Det kan være greit å bli hentet! Det går sikkert fint å ta buss, men selv syns jeg det er best å bli kjørt til døra når jeg ikke er helt meg selv. Jeg hadde veldig lite vondt, kanskje i en uke, men fikk smertestillende. Har du mulighet for å evt. få litt hjelp de første dagene? Anonymkode: b9ebd...d41
AnonymBruker Skrevet 7. november 2021 #6 Skrevet 7. november 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Det kan være greit å bli hentet! Det går sikkert fint å ta buss, men selv syns jeg det er best å bli kjørt til døra når jeg ikke er helt meg selv. Jeg hadde veldig lite vondt, kanskje i en uke, men fikk smertestillende. Har du mulighet for å evt. få litt hjelp de første dagene? Anonymkode: b9ebd...d41 Da prøver jeg å få noen til å hente, ellers blir det taxi 😊 Dårlig med hjelp å få, men skal lage middager for en uke, så det bare er å varme opp 😊 Tusen takk for svar 😊 Anonymkode: a8ab1...fd0
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2023 #7 Skrevet 8. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 5.11.2021 den 0.00): Har operert begge hender. Det eneste man merker, er at man kjenner noen tar på deg på en måte. De skjuler armen bak en duk. Jeg ble litt "høy" etter inngrepet og man må ha andre som kan kjøre deg. Ble sykemeldt i 6 uker første gang, og var på jobb etter ei lita uke andre gang. Jobber i bhg. Hendene virket bedre i noen måneder, men innen ett år var det blitt verre igjen. Har egentlig fått tilbud om ny operasjon, men har mista litt troa på det. Vet om noen som har blitt helt bra igjen. Anonymkode: 13432...e46 Hvordan har du det nå, har du tatt ny opersjon ? Anonymkode: 8dabe...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå