Gå til innhold

Ullfleece-jakke nøstebarn (til voksen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har den, og kan si noe om hvordan den er i størrelsen? Og er den verdt pengene?😊

Anonymkode: 4beca...711

Skrevet

Har kun hatt den til barn - men stoffet er jo samme til voksen.

Vil nok ikke si det er verdt pengene nei, men de er veldig deilige i stoffet. Hadde nok gått for noe annet selv. 

Anonymkode: 408c5...353

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Har kun hatt den til barn - men stoffet er jo samme til voksen.

Vil nok ikke si det er verdt pengene nei, men de er veldig deilige i stoffet. Hadde nok gått for noe annet selv. 

Takk for innspill. For 2000 kr for en genserjakke bør den være veldig deilig😉 Når du har brukt den til barn, kan den erstatte ytterjakke på tørre dager, eller blir det mer mellomlag?

Skrevet

Jeg hadde den før jeg begynte å strikke egne gensere og likte den veldig godt. Funket fint som ytterjakke på ganske tørre dager, så fremt det ikke blåste kjempe mye. Nå har en venninne overtatt den og hun elsker den også.

Anonymkode: 033f0...09e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg hadde den før jeg begynte å strikke egne gensere og likte den veldig godt. Funket fint som ytterjakke på ganske tørre dager, så fremt det ikke blåste kjempe mye. Nå har en venninne overtatt den og hun elsker den også.

Takk for svar! Høres bra ut☺️Er den normal i størrelsen?

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Takk for innspill. For 2000 kr for en genserjakke bør den være veldig deilig😉 Når du har brukt den til barn, kan den erstatte ytterjakke på tørre dager, eller blir det mer mellomlag?

Kan helt klart brukes som en tynn lun jakke - er jo ull. Men den er ikke vindtett, vil si det er tilsvarende en normal strikket ulljakke. 

Den er for varm som mellomlag frem til KALDE dager, eventuelt en tynn vindjakke utenpå. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Takk for svar! Høres bra ut☺️Er den normal i størrelsen?

Ganske normal mener jeg å huske

Skrevet

Tusen takk for svar dere😊😊

Skrevet

Jeg har den. God i bredden. Litt kort, men ikke så mye at den blir ubehagelig. Har lang kropp ;) 

Anonymkode: f585e...955

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...